tonebf Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 hva driver du med så tidlig på morrakvisten da?
84 mamma Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 No har eg nett fått guten min til å sova.... På tide med ei kvila...
Ranveig R Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Eg er her og. Prøver å få småen til å sovne i senga si, men han er litt motvillig. Pleier å sove saman med han om føremiddagen nemlig. Men eg vil ikkje sove i dag...
tonebf Skrevet 26. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2006 planene for dagen da? uiff ja er slitsomt når de ikke vil sove
84 mamma Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Eg sjemmer han vel vekk når eg legg han til å kvila i vogna, og trillar han fram og tilbake til han sovnar. Men det er så mykje meir styr om eg skal legga han i senga si...
tonebf Skrevet 26. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2006 gjorde det oxo med sønnen min en periode men fant ut etterhvert at det nytter ikke i lengden så nå etter mye om og menn sovner han selv
84 mamma Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Idag skal me ut på tur. Skal gå tur med ei veninna, så skal me gå å handla litt... Resten av dagen er ikkje planlagt enno. Må vel laga middag til sambo kjem heim.. Så får me sjå. Kva skule går du på tonebf? Eg er sjølv student, men har permisjon. Går på lærarskulen ved HSH.(Høgskulen Stodr/Haugesund)
Ranveig R Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Der sovna han, men det tok ein time. Men han var vel ikkje heilt trøtt nok då eg la han. Og så er det det med å sove i senga si då... Skikkelig rart egentlig, for han sovnar som ein liten engel i senga si om kvelden. Men om dagen er det andre bollar. Jaja... Heretter skal han sove i senga om dagen og.
Ranveig R Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Har forresten ingen planar for dagen. Når han våknar er det tid for føremiddagsmat, så går vi oss vel ein tur. Kanskje han skal få prøve ut dei nye skoene sine )
tonebf Skrevet 26. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 26. september 2006 jeg går barn og ungdom... lyst til og bli barnevernspedagog så neste år er det almen påbygning.... lærerskolen ja, er det spennede? gøy?
84 mamma Skrevet 26. september 2006 #13 Skrevet 26. september 2006 Ja detber veldig kjekt på lærarskulen... Eg likar meg jaffal. Har eit år igjen før eg er ferdig. Det skal bli godt å få jobba og synst eg. Har sjølv gått alemmfagleg påbygg, dei seier det er så tungt, men dersom ein er vant med å jobba litt går det veldig greit...
sandra84 Skrevet 26. september 2006 #14 Skrevet 26. september 2006 Nå er jeg stått opp igjenn:) hihi Gikk og la meg igjenn i 9 tiden da Noah skule ha en liten lur, og når han våkna tok sambo han siden han ikke skulle på jobb før 12...Så jeg fikk sove til halv 12, det var luksus... Så nå er Noah sovnet igjenn så da kan jeg sitter her litt:) Hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå