vi blir 4 :o) Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Lillegutt er nå 18 dager gammel, og han er blitt forkjølet, med tett nese og det virker som han slimer litt.. nyser og hoster litt ekstra også. er ikke det litt tidlig å bli forkjølet? Noen som vet?
Diadora Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Kan godt være tette slimhinner. Mange som får dette i starten. Prøv og drypp litt mm i nesen det pleier ofte og hjelpe godt. Legen vår mente at det er ekstremt sjeldent at barnet blir sykt den første mnd dersom det blir ammet. Men det kan jo seff. forekomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå