Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hun er 11 mnd, og rimelig aktiv Lite rolig på stellebordet, gir henne ting hun kan se på imens, men det varer ikke lenge..
Aga:-) Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Går det an å henge opp en uro over stellebordet?
LivetErEnLek Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Jeg har jobbet mange år på småbarnsavdeling og har skiftet bleie på en del "marker". Det vi gjør, er å gå til innkjøp av noen leker som vi vet faller i smak, og bare la ungene ha de når de er på stellebordet. De vet, at når de kommer opp der, får de velge en av disse lekene, og når bleia er på, må de levere den tilbake. Da er det plutselig stas å ligge på stellebordet og de ligger så fint og stille atte.
*ulvemor* Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 få holde i bleien, holde i en klut eller en leke Om hun ikke har noe i hendene nekter hun å ligg på ryggen altså
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 lukas pleier få leke med en tom dorull, bleien eller tannkrem tuben....da ligger han i ro lenge nok til at eg får skifta...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2006 hun hiver det bare på gulvet etter at hun har tittet litt på det! hmm.... ja ja.... ordner seg vel.
Mamman til Fie Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Oj skal det virkelig vare så lenge.... Datteren min er 7 mnd. og er nesten umulig å skifte bleie på. Trodde at det snart skulle roe seg, men jeg må kanskje "sloss" med henne over fire mnd. til. Gir henne ofte flaske mens jeg skifter og da går det bra, men uten den så snur hun seg rundt hele tiden... Utrolig slitsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå