Gå til innhold

urolig på stellebordet-... tips??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 11 mnd, og rimelig aktiv :)

Lite rolig på stellebordet, gir henne ting hun kan se på imens, men det varer ikke lenge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det an å henge opp en uro over stellebordet?

 

Skrevet

Jeg har jobbet mange år på småbarnsavdeling og har skiftet bleie på en del "marker". Det vi gjør, er å gå til innkjøp av noen leker som vi vet faller i smak, og bare la ungene ha de når de er på stellebordet. De vet, at når de kommer opp der, får de velge en av disse lekene, og når bleia er på, må de levere den tilbake. Da er det plutselig stas å ligge på stellebordet og de ligger så fint og stille atte.

Skrevet

få holde i bleien, holde i en klut eller en leke :)

Om hun ikke har noe i hendene nekter hun å ligg på ryggen altså:)

Skrevet

lukas pleier få leke med en tom dorull, bleien eller tannkrem tuben....da ligger han i ro lenge nok til at eg får skifta...

Skrevet

hun hiver det bare på gulvet etter at hun har tittet litt på det! ;)

hmm.... ja ja.... ordner seg vel.

Skrevet

Oj skal det virkelig vare så lenge.... Datteren min er 7 mnd. og er nesten umulig å skifte bleie på. Trodde at det snart skulle roe seg, men jeg må kanskje "sloss" med henne over fire mnd. til. Gir henne ofte flaske mens jeg skifter og da går det bra, men uten den så snur hun seg rundt hele tiden... Utrolig slitsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...