sandra84 Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Nå er det morgen i stua vår:) Noah hadde tisset gjennom bleien i 6 tiden så da tok jeg av han bodyen og nattdrakten og la han sammen med meg en stund til,var ikke helt klar og stå opp kvart på seks... Håper alle får en super dag:) Klemz:)
Strawberrywine Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 hehe. Emilie våkna 10 over 5 i dag, og jeg ga henne litt vann, og hun sovna igjen (15mnd) Hun sover enda... men skal vekke henne nå, så slipper dagen å bli "ødelagt" pga hun våkna tidligere enn vanlig vertfall skal i dag da ?? Ha en fin dag.
tonebf Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 god morgen dere... her startet dagen kvart over 6 for min del, lillegutt måtte faktisk vekkes i dag for at mamma begynte tidlig på skolen :( hater og vekke han når han endelig sover hehe, for det er sjelden han sover lenger enn 6 jaja får vel jobbe videre med innleveringa mi jeg... ha en super dag dere
Ranveig R Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Her begynte trollet å røre på seg kvart over fem(!!) Kravla rundt i senga vår og forsynte seg med pupp til halv sju *gjesp* Sovna igjen no kvart over 9, håpar han søv lenge nok til å ta igjen for den tidlege starten..
Maria86 Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 GodMåren:-) Lille jenta vår våknet som vanligt i 7 tiden, og låg og sparket å lekte seg i senga si til rundt 8 tiden:) Da var det på tide med rein bleie og graut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå