Mona og Sine Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 ER det noen andre som har den? Den til 6000 med bil sete og sportssete...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Jeg har Jane-vognen, og er kjempefornøyd. Den er robust og lett å slå sammen, fin å trille.. Det eneste må vel være at sportsdelen er kun forover-vendt, selv om det egentlig bare har vært fint for oss, siden poden er så nyskjerrig. Det er et godt kjøp, minst like bra som One Tree Hill, til halve prisen!
Mona og Sine Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Ja men da bkir det nok den, går det ann å sette barnesete på de hjula?(vist du skjønner hva jeg mener)
mai mammaen til to Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 hvordan ser den vognen ut??
Mona og Sine Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 Du kan se den på barnashus.no. veldig fin..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Ja, det går ann. Se www.jane.es
Selene Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Jeg har den og kan absolutt anbefale den. Er kjempefornøyd! Lett å trille, stabil, lett å legge i sammen, tar liten plass og ganske god plass i bagdelen. Snuppa mi er bare 3 mnd så jeg har ikke fått testet ut sportsdelen så det kan selvfølgelig være ett minus siden den ikke kan snues. Tror neppe det blir noe problem da. I den pakken følger det vel med bilstol? Hvis det gjør det så passer det på understellet, absolutt ett pluss! Jeg kjøpte fjorårets modell når jeg kjøpte i vinter og fikk ikke med bilstol og ser absolutt fordelen med å ha ett som passer til understellet. Tror absolutt du blir fornøyd med denne vognen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå