Gå til innhold

gnir seg i øynene veeldig ofte nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sukk...

jenta vår har begynt å gni seg i øynene ofte og d kan jo være alt mulig fra himmel og jord... hun er rød attmed øyet men ikke på selve øyet...d rinner også blankt snørr av og til

nå har d seg slik at vi har katt og jeg har pollenallergi så jeg tenkte at d kunne være noe slikt...,

sukkk

hun er nå 10 mnd og jeg orker ikke ringe helsesøster for d er bare svada-svar å få likevel...ingenting konkret...vanskelig.....

hun er aktiv og hun holder på å få tenner også dah ;)

noen flere som har samme problemet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke mye til dette problemet, for datteren min er mye yngre og når hun gnir seg i øynene så er hun trøtt... Hehe.

Men det jeg tenkte var at om du mistenker allergi mot katt, så kan du kaskje teste henne litt selv. La henne leke litt med katten, eller hvertfall at de får litt nærkontakt. Gjerne etter en periode hvor hun ikke har hatt noe kontakt med katten, at den har vært ute f.eks. Da burde du kunne se en viss reaksjon eller? Må jo si at det hørtes sannsynlig ut med allergi.Kanskje du kan snakke med legen om det istede?

Skrevet

Jeg har også reagert på snuppa her som ofte gnir seg...

Av og til kan jeg ikke forstå at det kan være fordi ho er trøtt fordi det er liksom ikke sovetid..

Og så har ho litt sånn rar hoste heeele tiden liksom, bare hø hø hø hoste...

Tenker også på astma/allergi (jeg er allergisk), så får vel ta det opp ved neste anledning.. (8mnd kontroll hos hs er gruppe, så da er det vel ikke aktuelt..)

Tok det opp med legen på 6 mnd kontroll, og hun sa at om det ikke var annet enn den hosten var det mest sannsynlig ikke allergi...

Og legen jeg var hos når hun vr forkjølet sa at luftrøret ofte var umodent, og at det dermed ofte var en litt rar hoste..

Vi får bare følge med på dem, og ta det opp med legene ved passende anledninger, dersom det ikke forverrees..

Skrevet

ja, før så gned hun seg i øynene og da var d fordi hun var trøtt...men nå gjør hun d hele tiden uten at d er sovetid...,jeg prøvde faktisk å legge henne 1 time tidligere på dagen i dag (la henne kl 14.00 istedenfor kl 15.00 da hun pleier å legge seg)....

og en ting til er at hun trenger plutselig 1 extra time søvn igjen på den andre og siste hvilen sin før leggetid for natta

dermed: ikke lett dette her...dobbeltsukk...

Skrevet

En time ekstra... åh.. snuppa her sover knapt en time om jeg er "heldig"..

Sover lenger om vi triller da..

Nei, det er kjempevanskelig! Og ting går så opp og ned og varierer fra dag til dag. Usikker på om de kan allergiteste så små og jeg, på om det gir noe utslag. Mener å ha lest det et eller annet sted..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...