Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Bare nysgjerrig. Navnet er jo på toppen av alle navne statestikker. Men er det mange som har barn som heter MARCUS?? evt hvilket navn passer til navnet?? noen ideer??
animal Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg har ikke noen gutt, men synes navnet er fint. Er ikke det litt i vinden akkurat nå? Ellers så syns jeg at Marcus er et såpass spesielt og kraftfullt navn at det er ikke så mange navn som passer inntil. Men Aleksander eller Andrè hadde kanskje gått?
Mammatiltoprinser Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Gutten min heter Marcus.. Men jeg har hørt om flest som heter Markus med K.. Er mange navn som passer sammen med Marcus.. Både jente og gutte navn.. Michelle for eksempel Sebastian eller Nickolai
stolt mamma til 3 Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Jeg har en gutt på snart 5 år som heter Marcus
mamma070706 Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Minstemann het er Markus med k. De to andre heter Mats og Malin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå