Gå til innhold

Klær til bryllupsfest når jeg er i uke 22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup når jeg er i uke 22 - og har ingenting, absolutt ingenting å ha på meg...

Noen som har noen gode tips på butikker med kjoler/skjørt beregnet på gravide mager?

Gjerne nettsteder..

Er nå i uke 20 og magen er ganske stor synes jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv brukte jeg bunad i bryllup i uke 34. Har aldri fått så mange positive tilbakemeldinger på et antrekk som akkurat det:-)

Men hvis du ikke har bunad, er det jo litt for dyrt å kjøpe. Ville bare si at HVIS du har bunad, er det noen bunader som er lette å tilpasse. (Jeg har Rogalandsbunad.) Fikk låne elastisk belte fra "bunadbutikk" og lot skjørtet "sprike" (det syns ikke pga forkleet).

Kanskje ingen hjelp i dette for deg. Noen andre som har noen tips??

Skrevet

Hei!

Titt inn på www.mammashop.net Holder til i bergen, men har også nettbutikk. Ellers kommer det an på hvor stor magen er da.. det finnes jo noen fine omslagskjoler i vanlige butikker som er fine å ha til senere også..

Skrevet

Takk for tips begge to.

Bunad har jeg ikke fått skaffet meg enda, selvom det er satt av penger på konto... Ergo er det dessverre ikke aktuelt med bunad for min del... ( 8 åringen skal ha...)

Har allerde sendt en mail til mammashop, for jeg fant en kjole der - så får jeg bare håpe den er stor nok...

men.... er det noen andre der ute som har tips tar jeg gjerne i mot flere ideerl... Bor i Oslo..

Skrevet

Vet de har en del selskapsklær for gravide både til leie og kjøpe på Den Kule Mage i Markveien på Grünerløkka i Oslo. Mener å huske at de har ett nettsted.....

Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men den kule mage på Grünerløkka i Oslo leier ut flotte kjoler til gravide. Mulig du kan leie gjennom nett også, sjekk hjemmesiden deres! Lykke til! Hvis ikke er det jo masse fine kjoler/topper i vanlige butikker som har høyt liv og er lange, så det går sikkert an å finne noe der også!

Skrevet

Skal og i bryllupsfest på lørdag. Da er jeg 22+1. Jeg bruker penkjolene mine jeg. Har masse lange kjoler, som blir kjempe fine på, pga magen. Gleder meg jeg..

Skrevet

Jeg var i bryllup i helga og da stilte jeg med et delvis egenkomponert antrekk. Hadde kjøpt en svart, litt kjedelig kjole på H&M, som man kunne regulere midjebåndet (stramme eller løse opp når magen blir større). Så kjøpte jeg litt stoff som jeg klipte ut et hjerte i og sydde det på magen på kjolen. Sydde også samme type hjerte på en enkel sort veske.Hadde smykker og sjal i samme farge som hjertet. Fikk masse, masse oppmerksomhet og komplimenter, jeg følte meg bra og har tenkt å bruke samme kjole i jula også :)

Skrevet

Takk for mange fine tips jenter!! Jeg fant en kjempefin kjole på www.mammashop.no, ref et av de første tipsene, så nå gleder jeg meg til bryllup :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...