Gå til innhold

mye utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei, håper på svar!=)

Jeg har mye plager med utflod.

Hver dag strømmer det ut mye utflod og spesielt nå som jeg er gravid!

Har hørt det er bra med en del utflod i et svangerskap, men til vanlig???

Er det vanlig å ha mye utflod til vanlig?

jeg har sjekket meg for kjønnsykdomer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei har akkurat det samme problemet, har oxo sjekka meg for soppmen hadde ikke det... men noen få ganger luketer det vondt hos meg, gjør det hos deg oxo?

l

Skrevet

Ja det har skjedd noen ganger ja..

Men det som plager meg mest er at jeg ar det til vanlig også, men mere nå som jeg er gravid da;P

Og jeg føler det er ekkelt at typen skal slikke meg når jeg har utflod til vanlig!!

er det noe legemidler,medisin som hjelper mot sant!!!??

NOEN SOM VET?;)

takk skal dere ha=)

Skrevet

jeg som svarte i stad oxo..

jeg har brukt canesten en gang, sånn kombipakning med piller og salve, man skal vel helst ikke bruke det for mye uten å forhøre seg med lege, men tlitt er ikke skadelig, da forsvant utfloden, eller det ble veldig lite i forhold og varte vel sånn i 3 måneder så kom det tilbake.. prøv canesten fås kjøpt på apoteket!

ps hvis du ikke bruker mye såpe når du vasker deg hjelper det oxo, bare vask med vann to tre ganger daglig..

Skrevet

hehe=) takk for rådet, men jeg har brukt canesten en gang og det var i mitt første svangerskap.

Det var pga soppinfekjson, men nå har jeg ikke det.

Burde jeg bruke Canesten når jeg ikke har kjønssjukdomer?

Er ikke det som er problemet mitt liksom, er den forbanna utfloden om som er der hele tiden uansett!;P

hehehe=)

jeg er veldig ung, under 20...

Så føler det er litt unormalt når jeg har det til vanlig! hver dag.

Synst det er flaut!!

Veldig flaut

Skrevet

hei igjenn, er oxo under ttjue, faktisk nermere 17 år, hadde ikke sopp jeg heller når jeg brukte canesten men det hjalp i hvertfall. men har akkurat begynt å få utflod igjenn så skal bruke canesten igjenn om ingen andre har noen supre ider så ville jeg prøvd det ( det skal jeg igjenn) ofte kommer det av at de verdiene med bakterier er ujeve der nede så man må være utrolig forsiktig med bruk av såpe, og når jeg vasker med såpe så kjøper jeg noe på apoteket... bytt undertøy ofte og bruk evnt så truseinnlegg en periode og hvis dette ikke hjlpe så ty til canesten er sikker på at det hjelper, jeg har hatt mye utflod før jeg ble gravid oxo men ikke gjort så mye med det:)

Skrevet

Canesten skal brukes kun når man har soppinfeksjon, ikke ved evt kjønnsykdommer. Utflod er veldig vanlig under graviditet og er ikke farlig men VELDIG UBEHAGELIG!!! Jeg har hatt masse utflod i mine to svangerskap. Så mye at det renner nedover låret hvis jeg ikke bruker truseinnlegg... Delikat... Er der hele tiden og gjør at jeg ikke har lyst til å ha sex med kjæresten min :(

Men nå er det bare tre uker igjen, og vet av erfaring at utfloden gir seg etter at gullet er ute :)

Skrevet

soppinfekson er ikke en kjønnsykdom, det er noa de fleste kvinner sliter med. men man kan få mye utflod på grunn av at de bakterien som er i rompa kansje kommer il fitta, pgr g streng og tanga hver derfor nøye med skifte undertøy og vaske med vann:

Skrevet

Jeg har ikke noen infeksjoner nå, men det med string truser sa meg noe...

jeg skal ta meg en tur på klesbutikken å kjøpe meg truser og mye bind!!

Kansje jeg føler meg meir vel da, men tror ikke det vil hjelpe så mye mot utfloden! hehehe=)

Takk for støtten!!

Trodde jeg var alene om å ha mye utflod når jeg ikke er gravid...

Men dere som vet..

Er det normalt å ha utflod hver dag til VANLIG?

det er ekkelt å ha sex for ja...dere skjønner meg sikkert:/

Skrevet

ja utflod er vanlig, mye, lite alt fra menneske til menneske. men lukter den vondt, er litt klumpete, gul eller en annen misfarge, noen av disse er det tegn på noe ikke er som det skal, da bør man ta seg en tur til legen. vanlig utflod kan vøre litt hvit eller veldig hvit....

Skrevet

Mye utflod under svangerskapet er helt normalt, men kan øke ved bruk av feks stringtruser og/eller trange busker. Canesten er ment å brukes ved soppinfeksjon, og skal vel ikke brukes utenom.

Jeg ville prøvd bruke spesialsåpe for underliv, og byttet til annet type truser istedet for string. Sove uten undertøy og få "luftet" litt skal også hjelpe, samme med å kutte ut stramme bukser. Bruk truseinnlegg og skift så ofte som nødvendig, så skal dere se det hjelper litt!

Skrevet

Ja det med at utfloden kan vere klumpete eller lukter gjør det heldigvis ikke=)

Bare det jeg fikk infekjson i svangerskapet.

Ok så jeg har bare mye utflod..mmm!!

synd egentlig, er jo ikke deilig liksom for verken meg eller typen.

Håper bare på at det finnes noe får utflod som minker det;)

(ikke Canesten)

Skrevet

hvor burde jeg rådføre meg videre, vil ikke snakke med legen eller helsesøster her jeg bor...

liker det heller slik som nå;P

Skrevet

Heisann:)

Jeg er en av de som har endel utflod også utenom svangerskapene.......

Jeg gjør følgende slavisk siden juli :

ALDRI g-streng (jeg var avhengig av de i en periode!)

Ikke undertøy om natta.

Bomulls-truser!

Aldri såpe!

Og sist men ikke minst: Desinfiser leketøy!

Nå vet jeg jo strengt tatt ikke om dette hjeler egentlig, men føler at jeg har vært mindre plaget etter at jeg innførte dette.

Gamla

Skrevet

Ok...

jeg har begynt å ligge naken om nettene, men mener du at det har minket med utflod etter du skiftet truser og alt det andre?=)

Da skal jeg også gjøre det vis det hjelper!

Men slik at du vet det, så såg jeg på tv'n igår og da ploppa det opp det vi har problem med!!

Såg på reklame om " er du plaget med utflod" så var det noe man kunne kjøpe på Apoteket!!!

Søren at jeg ikke husker hva det heter!

Men jeg skal på apoteket å få tak i det ivertfall;P

SÅ LEI AV UTFLOD NÅ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...