Gå til innhold

Flaut spm. ang. renselsen etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en plass at renselsen lukter omtrent som menstrasjon, men jeg synes det lukter skikkelig ille. Kan det være betennelse i stingene? Det er litt over 3 uker siden jeg fødte og blør nesten ikke lenger. Noen som vet om det er vanlig at det lukter guffent der nede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes også det luktet ille og ikke i nærheten av menstruasjonslukt. Prioriterte faktisk å dusje foran frokost om morgenen da lillegull var nyfødt...(hadde som regel bare tid til en av delene...)

Med meg var det ikke noe galt i alle fall.

Skrevet

Slik var det for meg også, syntes absolutt det luktet vondere ja! Men var ikke noe "galt" med meg, men tok lang tid før renselsen var over, 6 uker.

Skrevet

Luktet ikke mens syntes jeg i allefall - en helt spesiell lukt ja. Så hvis du ikke har spes vondt eller er mer hoven er nok alt som det skal

Skrevet

Det luktet guffent fra dåsa mi også.. jeg ble sydd med tråd som skulle absorberes av vevet, men det skjedde ikke.. så da jeg fjernet stingene fant jeg ut at det var stingene det luktet intenst fra, akkurat som lukta hadde satt seg fast i stingene. Lukta ble vekke etter en dusj når stingene ble tatt..

Skrevet

Luktet helt vanlig mens hos meg, og renselsen var over etter rundt 5 uker. Kanskje det er noe i det med at stingene/tråden kan lukte? Jeg ble ikke sydd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...