Gå til innhold

BLIR SNART GAL!!!HJELP NOEN......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten min på syv mnd er blitt så urolig på kvelden og natten.Hun sover maks en time før hun våkner.Da må vi være der og stryke på henne til hun sovner igjen.Utover natten blir hun verre og nekter å sove,hun hyler og skriker i en til to timer!!

Og jeg holder på å bli sprø,jeg har ikke sovet sammendhengende to timer eller mer på flere uker...

Jeg forstår ingenting,hun er den engelen på dagen og et monster på natten.Og jeg kjenner jeg begynner å bli sint på henne og det er ingen god følelse,for jeg elsker henne over alt på jord!!Men jeg er så sliten nå...:(

Er det noen som har noen tanker om det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker at det er tenner på gang jeg! ;o)

for slik er snuppa her da...

Skrevet

Ååå,det har jeg ikke tenkt på!!

Det kan det være,ja.Men hvor lenge sliter de med det da,før de kommer fram?Hun har styrt på en stund nå nemlig.Men er det det,så er det iallefall en grunn og litt lettere å forstå:)

Skrevet

De fire første tennene sleit jenta mi veldig med. De fikk hun var hun var 6-9mnd så i denne tida var det mye grin.

Prøv å smør på dentinox for det skal hjelpe.

Skrevet

Hvis hun roer seg med dentinox,men våkner relativt kjapt igjen kan du gi henne paracet også, bare følg doseringen. Tenner er så ulikt på babyer. Poden vår har kjempesmerter når tenner er på gang. For å si det sånn: Tenner er vondere for ham enn å brenne seg. Han la hele hånda på kokeplata og brant seg så det ble åpent sår, rett før leggetid. Han sov gjennom natta. Det gjør han ikke når tenner er på vei. Fortennene var definitivt verst hos ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...