Gå til innhold

Å takke for svar på innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler ofte for å takk for svar på innlegg. Men er det noen vits? Pleier dere å gå tilbake og sjekke på innlegg dere har svart på? (og får med en evt takk...)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid koselig å se at dine minutter ved tastaturet ble satt pris på! Så ja. Og av og til kommer det jo tilleggspørsmål, da...

Skrevet

Jeg takker ofte, og synes det er hyggelig når andre gjør det også

Skrevet

Jeg gjør det ofte :)

Hvis jeg har svart på innlegg så synes jeg det er kjekt å se at hovedinnlegger har lest svaret, for eksempel...eller i tilfelle HI har spørsmål til det jeg har skrevet... Eller for å lese om hvordan det går med den aktuelle situasjonen, i tilfelle hovedinnlegger har skrevet oppdatering :)

Spesielt hvis det er noe som engasjerer meg veldig og jeg har skrevet veldig langt så sjekker jeg :)

Skrevet

Jeg pleier å takke :) Men det er fordi fremmede folk faktisk gidder å gi råd å dele erfaringer av egen fri vilje.

Skrevet

Syns det er greit med takk eller lignende, får å signalisere at svaret er lest. Hvis man skriver et langt og utfyllende svar, syns jeg det er litt snålt hvis HI ikke gir fra seg et pip...er svaret lest eller ikke?

Jeg føler ihvertfall for å takke når jeg spør om noe, og får svar.

Skrevet

Takker, og synes det er hyggelig å få takk selv. Kjipt å skrive svar og ikke vite om de har blitt lest. Får liksom ikke lyst å legge sjela si i noe da:-)

Skrevet

Må innrømme at jeg har ikke vært flink med takking...

Det er ikke alltid jeg logger inn når jeg leser på svarene..

Er enig at det er koselig med litt takking:) lover å bli bedre selv

Skrevet

"Å takke borte, og takke hjemme, å si takk skal man aldri glemme =)

Lærte jeg da jeg var lita ;O)

Skrevet

Det er da greit å takke for svar - så ser vi som har svart og at den som spurte har lest det en skrev - men klart det er ikke alle tråder som trenger takk kanskje, men alltid hyggelig å få takk for svaret.

Sjekker som regel tråder som jeg har svart på ja, men ikke for å finne en evt takk, men se andres svar eller evt svare på nye spm som dukker opp....

Skrevet

takker bestandig for svar jeg, om jeg bare får ett også:) Er jo også en fin måte å få dyttet innlegget lenger opp da, slik at flere kan svare ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...