Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hvordan har du merket at jenta di har hatt uvi????
animal Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Er det meg du sikter til? Hun ble trøttere, sa ikke like mye i fra når hun ville ha mat, sugde kortere, ble febril og det luktet litt strammere av tissebleia. Hadde utslag på leukocytter på stix, det ble sendt bactus som stadfestet e-coli bakteriesmitte. Ble dårlig kvelden den ene dagen, også ble hun lagt inn på sykehus for å få antibiotika i.v neste formiddag. Gikk over til penicillin pr.os da vi hadde fått svar på urin-culturen (fire dager etter innleggelse), og kunne da reise hjem. Fikk beskjed om at jeg hadde oppdaget det på et tidlig tidpunkt, for de får inn endel tilfeller hvor uvi`n har gått over til sepsis. Har i ettertid vært tilbake på sykehuset å fått sjekket at hun ikke hadde nyre-reflux.
Thea Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 takk for svar. Jenta mi er så grinete og missfornøyd for tida. Men kjenner ikke igjen symptomene dine...så da kan jeg kanskje krysse ut det på lista m evt problemer.
animal Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Hei igjen. Nå vet jo ikke jeg hvor gammel jenta di er, men jenta mi var også sutrete og misfornøyd, og er det tildels enda. Men jeg syns dette hjalp litt når jeg begynte med grøt på kvelden til henne. Også er hun veldig avhengig å få lurene sine i løpet av dagen, samt å legge seg rundt 19.30 om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå