Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Vi har ingen familie der vi bor og vil gjerne be noen venner med barn på samme alder til snuppa mi sin bursdag. Hva serverer man i en ettåring sin bursdag? Og er det mulig å ha noen type aktiviteter for de som er så små? Noen som er skikkelig kreative her???
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 vafler er jo godt og ikke`no griseri! ;o) muffins.... sjokoladekake faller helt sikkert i smak! ;o) eplekake med is til voksne, så kan de små få smake deilig is!? ;o) trto ikke det er noe aktivitet gitt... jeg kommer ikke på noe hvertfall.. ;o) lykket til og gratulere med 1årsdagen! ;o)
winneboo Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Her skal det serveres gulrotkake som snuppa skal spise(hun har melkeallergi) å så sjokoladekake og eplekake med is eller krem. Tenkte å kanskje smøre noen rundstykker med noe godt pålegg, ikke sikkert alle spiser kake. Eneste aktivitetene det blir her er å løpe rundt på stuegulvet å prøve alle de nye lekene. Snuppa har bursdag 8 oktober å ikke sikkert været holder seg. Men om det blir fint vær så kommer vi sikkert til å sitte på verandaen mens de små leker i hagen.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Dytter litt på denne. Noen flere med tips?
Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Hveteboller Vafler Bananer Riskaker Kjeks Rosiner Og en kake til de store... Aktiviteter? De er jo ikke så interessert i hva de andre ungene holder på med, så konkuranser ol er ikke noe stas. Jeg tror de setter mest pris på om alle (inkludert foreldre) sitter i en ring på gulvet og leker med gavene. En eller flere voksne kan blåse såpebobler som de små skal fange.
Trollemor og snuppa! Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Stekte pannekaker til snuppas ett-års dag, jeg... ) Det var snadder. Ellers ble det jo litt sjokoladekake da.. ) Du kan lage pizzasnurrer, grillpølser er godt og ikke ekkelt skinn på, pai er snadder. Alt kan ungene spise.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå