Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Har så lyst på en til beibi. Liten søster eller bror til sønnen min. Men ingen mann....hvis jeg blir sammen med en nå må vi jo vente ihvertfall 1 år eller noe. Da blir det så stor forsjell.... Aggg...vil ha flere....trenger mann. Noen andre enslig som kunne tenke dere flere? Kunne vært alene og jeg, bare ikke rett for ungen...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Spør han du har barn med fra før da... Så har dere to sammen istedet for en, med samme ordning.... Det skal steike meg jeg prøve meg på
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg har det akkurat som deg! Med menn må man møte, bli kjent, bli sammen, flytte sammen, så skal de alltid tenke på det og alt det der, så begynner den første ungen på ungdomsskolen! Finn deg en donor eller noe du, det skal jeg :-P Du er jo tydeligvis alene med en allerede, om man får en til uten en far, hva så? Hvis du tror du kan gi ungen det beste så spiller det ingen rolle om ungen har en far eller ikke eller ti fedre og fem mødre. Tror ikke ungen blir så veldig skadelidende heller, bare man gjør sitt beste så er det bra nok! :-) Det synes jeg iallefall! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Det var jeg som svarte først...som sier at jeg skal prøve å få en til med samme mann... Selv om vi ikke er sammen, han vil det han.. Men eneste er at han ikke har råd til å betale to barnebidrag...det er jo ganske forståelig, men må man virkelig det? Betale dobbelt da? Det jeg egentlig lurte på er hvor gamle barna deres er? Min er ett halvt år, vil ikke vente så mye lengre jeg.... Men det er jo ikke så lett da:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå