kezz Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Lars er et kjempe koslig navn....Tina er et litt "kaldere" navn..
animal Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Ikke mine favoritter noen av dem, men det kommer nok mya av at jeg forbinder dem med noen andre.
winneboo Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Jeg liker Tina Synes ikke Lars er stygt men litt hardt egentlig. Alle Larser jeg har kjent har vært skikkelig mannemannete..hehe.. Kusina mi heter Tina å hun er smart,pen og velykket..hehe... Blir alltid sånn at man forbinder navn med folk man kjenner..... Men om Lars har et navn etter seg så synes jeg det er bedre. Virker ikke så hardt da, enn Lars alene.
*tobarnsmamma* Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 tina er helt greit. lars.. hmm neeeei. tror ikke det.. ikke med tanke på alle de fine navnene man kan velge mellom.. sorry men ingen av de der syns jeg var noe spes.. men hver sin smak..
mamma:) Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Begge er kjempefine:)Liker "vanlige" navn:)
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Synes de er fine jeg:) Det er så mange super spesielle navn for tiden at ørene mine slår snart knute på seg.... virker nesten som NM i navnepinsler for små stakkars barn.. og jeg er egentlig en person som helst ikke vil ha topp 10 navn altså.... men nå er jo snart "vanlige" fine navn uvanlig så da er det jo greit:o)
SALI-mor Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Tina er lett å si, synes jeg, mens Lars er litt "tyngre". Synes de er greie begge to jeg, selv om jeg ikke ville ha valgt dem selv, men smaken er som baken - den er delt, og heldigvis for det, tenk så kjedelig om alle hadde likt det samme! =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå