Gå til innhold

Mammas kropp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke si at jeg liker det som skjer på Mammas kropp for tiden. Mødre som har igjen litt på ideal vekta si deler erfaring og "frister" hverandre til å bruke Reductil som de kjøper ulolvlig over nettet.

 

Skjønner at det er vanskelig å gjøre noe med disse innleggene, men jeg ville bare gjøre dere oppmerksom på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vet ikke helt om "frister" er det rette ordet her, for innleggerne har neppe noe igjen for at andre begynner med det samme som dem selv. Vi som synes det er skummelt at folk bruker medikamenter (gjerne bestilt over nett uten oppfølging fra helsepersonell) må fortsette å si våre meninger. Det er vel det som nytter. Synes også det er dumt at forumet skal handle mye om medikamenter. Troen på "enkle" og raske løsninger sier litt om tiden vi lever i - en skummel utvikling, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....vel, da skulle dere vært en tur inne på +90!

Der handler snart tredje hvert innlegg om ulovlige slankemidler, og jordmor Siri og moderator er varslet, og dem GIDDER IKKE rydde opp der, så derfor gidder dem helt sikkert ikke å rydde opp på mammas kropp heller......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...