Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Noen som vil? Peppes på aker brygge virker som et bra treff-sted, så skal vi si der kl 13?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 flotters!
Camillamor&Lea:-) Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 selvflgelig kommer jg også!! ¤gleder mg¤
Angel86 Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Hellu =) Har kjempelyst å væme jeg og ja, men må man treffes på peppes? Var jo der på treffet i dag, virka ikke som de likte å ha oss me alle barnevognene der..hehe! Det er vel ingen andre plasser det går an å ha det kanskje?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2006 Så bra dere vil Er det ikke så poppis m masse barnevogner på peppes?? Vet ikke om noen andre steder jeg egentlig... for min del bør det være litt lett tilgjengelig med bil, og bra parkering, ikke så glad i bykjøring, he he Tips? De har jo barneavdeling på peppes, så da må de jo regne med at folk har barn!!! )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Det er jo en barneavdeling så de kan ikke lage på det... Det er liksom et perfekt sted når det er masse vogner med,der er det plass:) Ikke alle som trenger og ha med vognene inn på selve barneavdelingen heller. Jeg har satt min helt ved inngangen\utgangen noen ganger og der er det plass til 2\3 vogner.. Men de fleste som jobber der er veeeeldig sure og grinete,desverre Ikke noe og bry seg om
Camillamor&Lea:-) Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 ja.. så var det peppes da:/ hehe.. servitøren var litt små sur siden hun måtte dele opp regningen og slik, men det kan vi vel bare legge en plan på, at alle har kontanter, f.eks og at vi regner sammen selv og gir helbeløpe. men vi betaler jo godt for å sitte der så vi fortjener service mener jg!!! hva er en barneavd. uten bar??? :-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 vi har fått pepper en gang tidligere pga vi ikke betalte sammen,men delte opp regningen.Det er bare og si i fra så ordner det seg. de er så utrolig forskjellige de der servitørene og eneste grunnen til at de blir sure er fordi det er mer jobb for dem. Vanligvis er jeg en pyse på og si i fra om ting,men på utesteder hvor man faktisk betaler for mat og drikke forventer jeg at de kan dele opp regningen med et smil. De tjener jo faktisk penger på oss. Ikke noe og bry seg om. Barneavdelingen der kan barn være uten at noen klager på støy,aktivitet osv. Håper dere blir med dit en annen gang også,ikke la de surer servitørene med pms plage dere...
Angel86 Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Hehe =) Ja, vi får vel bare ikke bry oss om de sure servitørene neste gang..får bare årne en annen måte å betale på eller si fra om at vi skal betale hver for oss...men dem på peppes i dag kan ikke ha lært noe om kundebehandling ihvertfall! Får håpe det er noen mer alrighte folk som jobber der neste gang vi dukker opp med babisene våre =)
Angel86 Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Men by the way...barneavdelinga der åpna visst klokka 3, og ikke 1..men heldivis åpna dem den litt tidligere for oss i dag da =)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. september 2006 #12 Skrevet 27. september 2006 kl 15? Jøss har de forandret på det også nå,når vi har ringt og bestilt bord tidligere har de alltid sagt at de åpner kl 13..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 27. september 2006 ånei, åpner de ikke før 15... hva gjør vi da? flytte treffet? Her er det egentlig midt i sovingen til snuppa, men det går vel for det ;o)
PlussogLinus Skrevet 27. september 2006 #14 Skrevet 27. september 2006 spurte inne på skravle om tips til andre steder, her er linken; http://www.dinbaby.com/forum/thread/6466089 Santinos ved Gamle Operaen og Gunerius hørtes bra ut ) Veldig nærme sentrum ihvertfall, med parkeringshus for de som trenger det ved gunerius. (Gunerius er bak oslo city, hvis det er noen som ikke har fått med seg det ;o)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 27. september 2006 Vært på den cafeen på Gunerius? Bare jeg som syns at Gunerius er litt utrivelig? He he, kanskje det bare er meg?! ;o) hva syns dere da, om sted og sånn?
Camillamor&Lea:-) Skrevet 27. september 2006 #16 Skrevet 27. september 2006 har vært på Santinos ved gunerius et par ganger, kjempe koselig der altså, men alle får bare ikke hatt vogna ved bordet,men hva gjør vel det??...
PlussogLinus Skrevet 27. september 2006 #17 Skrevet 27. september 2006 neinei nei, det er ikke cafeen I Gunerius!! hehe, den er jo ikke no! det er visst en cafe på andre siden av gaten for gunerius om ikke jeg har forstått det feil... i nærheten ihvertfall ) Ikke noe å trakte etter på det senteret nei
PlussogLinus Skrevet 27. september 2006 #18 Skrevet 27. september 2006 Jeg trenger ikke å ha vognen ved bordet. God tur til familien i dag da Camilla ) Sees til uka igjen!
frøken~synge~vil Skrevet 27. september 2006 #19 Skrevet 27. september 2006 Vil gjerne være med på treff vi også, men fikk ikke helt med meg hvor og når... og syns skrivefeilen til camillamor over her var utrolig søt!! Hva er vel en barneavd. uten bar.. smiler for meg selv her jeg sitter:)
Dakota Skrevet 27. september 2006 #20 Skrevet 27. september 2006 hei jeg er ganske ny her på siden og vil gjerne på treff!! er 21 og har Caspian på 4 mnd. kjenner ikke mange med barn. uten å være for freidig vil jeg gjerne si at Santinos er et bra sted, Caspian og jeg kommer gjerne dit! var der i forrige uke med en venninne. er mye enklere å komme seg dit enn til akerbrygge. kan vi ikke bare si SANTINOS da jenter?? MANDAG 9 OKT KL 13.00 eller...?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. september 2006 Forfatter #22 Skrevet 27. september 2006 jo vi sier det!!! Det blir nok bra!! Santinos 9.10 kl 13!! ) Velkommen til dib Hedda! Dette er et koselig sted! Har ikke fått vært m på noe treff ennå vi heller, så vi gleder oss! Tenkte jeg skulle parkere på p-huset på Gunerius jeg, er det noen som tilfeldigvis går forbi der som vil møtes der og ta følge??
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. september 2006 #23 Skrevet 27. september 2006 Hvor er det? Og får vi plass til 7 barnevogner der?
PlussogLinus Skrevet 27. september 2006 #24 Skrevet 27. september 2006 Jeg kan godt møte deg v Gunerius vi kan avtale nærmere, når det nærmer seg. Har du msn? Lisa og lille Noah; de på skravle "skrøt" jo av at det var ti vogner el no der på en gang... så det ordner seg sikkert. *stoler på Camilla og Hedda* ;o)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. september 2006 Forfatter #25 Skrevet 28. september 2006 legg meg til msn du LilleRosa! [email protected] Har ikke kommet inn på msn på mange dager, så er ikke sikkert jeg kommer inn på noen dager til men... Kan avtale nærmere hvertfall hadde vært kos å ta følge bort! *hater å komme alene......* he he ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå