Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 i såfall, må me høre med helsesøster eller lege først? han er 16 uker i dag han har ikek bæsja på snart 6 uker!!(har skreve innlegg før om det her) har snakka me to leger og helsesøster, og fikk ingen svar...syns ikek det ble tatt på alvor i det hele tatt!! han har ikke hatt plager med det før nå...han vrir seg hver gang han spiser, og får ikek i seg så mye...hjelper når eg går og busser på han,men kan jo ikek det hele tiden heller...han fullammes...han fiser masse som stinker veldig, og presser masse når han spiser...han er ellers blid og fornøyd både dag og natt, men 6 uker uten bæsj er mye!!!
WP-TLogPeanut Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hæ? Jeg og synes 6 uker høres myye ut , selv til fullammet baby å være :s Men tror jeg ville snakka med HS eller lege først uansett... Og gå hardere på dem om de ikke tar deg på alvor. Har gitt miniklyx til TL , men det var etter hu begynte med fast føde og vi merka at hu hadde skikkelig forstoppelse. Lykke til da, har lest tidl. innlegg,
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 hei. Du må IKKE gi sånn vanlig miniklyster som brukes til større barn (Mikrolax og lignende). Du må heller gi soyaolje eller lignende skånsom olje. Du kan bruke en miniklysterbeholder. Tøm ut innholdet og skyll godt. Fyll så olje ved å klemme sammen plastbeholderen og suge opp oljen. En baby på 16 uker skal vel ikke ha så mye, det kan hende at stimuleringen med spissen av tuben/beholderen er nok! Lykke til. Hilsen sykepleier
Libido- Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 jeg hadde gitt han tran og malt med det samme, deretter startet en ringe runde til HS og lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå