1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Er litt i tvil om hva jeg skal sende med ham av klær til dagmamman...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Bor litt sør for Trh. Jeg har stilongs på henne når gradstokken viser under 14. Har også langermet body med genser/collegejakke. Ellers har jeg en ullgenser fra Nøstebarn (ullfleece) liggende i bhg. Parkdress fra Reflex, høstdressen uten for.
Mamman_te_Luna Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Ja, det er vanskelig å vite det der.. Været og temperaturen varierer jo sånn fra dag til dag, så jeg har det meste hengende i barnehagen. Både regnklær, parkdress med avtagbart for og fleece-klær. Har på henne strømpebukse, så får de heller ta av hvis det blir for varmt. Har også en tynn lue med til henne, som de har på hvis det er litt vind. Hvis du har mulighet til å la litt klær ligge igjen til dagmamman, så kan jo hun vurdere hva som er nødvendig fra dag til dag..
Verbena Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Det samme som vi har brukt hver dag i omtrent hele sommer, trenger jeg nevne at vi akkurat kom flyttende fra nord! =P Høstdress og buff! Har hatt på minstemann strømpebukse de siste dagene .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå