Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 ENIG MED DEG IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Åh...er bare så lei! Han kommer til å få utbetalt mer lønn en vanlig denna mnd,så jeg hadde liksom sett for meg en måned uten å måtte tenke igjennom prisene på alt jeg handler på matbutikken,kunne dra en tur på kino eller noe , men neeeida,han skal betale ut hele jævla dataherket han kjøpte seg... Skjønner jo at det er bedre når man tenker langsiktig , å slippe å betale ned 300 i måneden på det , men... litt kjedelig uansett når jeg hadde sett for meg å ha det litt romsligere hvertfall en måned i året... Phu , litt deilig å få det ut egentlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå