Gå til innhold

Dritthælvettes fyr!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da.. hva skjer?

Skrevet

ENIG MED DEG IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Åh...er bare så lei!

 

Han kommer til å få utbetalt mer lønn en vanlig denna mnd,så jeg hadde liksom sett for meg en måned uten å måtte tenke igjennom prisene på alt jeg handler på matbutikken,kunne dra en tur på kino eller noe , men neeeida,han skal betale ut hele jævla dataherket han kjøpte seg...

 

Skjønner jo at det er bedre når man tenker langsiktig , å slippe å betale ned 300 i måneden på det , men... litt kjedelig uansett når jeg hadde sett for meg å ha det litt romsligere hvertfall en måned i året...

 

Phu , litt deilig å få det ut egentlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...