temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jentene mine er i bursdag (og spiser der) Kjæresten er på egotripp i sin egen leilighet for andre kveld på rad. Theodor sover søtt. Han tisset på pysjen min i dag morges og gulpet på godbuksa mi i kveld... Så nå sitter jeg her... Spiser middag mens jeg dibber iført en gedigen pysj som jeg brukte da jeg gikk høygravid. Det føles som en evighet siden! Og så er det bare vel et halvt år!!!
♥Snulder Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Du høres ut som en real godbit tonetroll! HiHiHi... Et halvt år ja... det er jo ingen tid i det hele tatt... Snuppa mi fyller 1 år den 8.okt.... nesten ikke til å tro. Hun ble jo født i går!
Gummelillan Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Vel bekomme. Syntes det hele hørtes ganske så deilig ut jeg! Både ensomheten og antrekk! Selv sitter jeg her i trang triqot etter treninga nå i kveld og har forspist meg med brødskiver med skinke, tomat, majo og sitronpepper ;-) Må komme meg i dusjen straks, men skulle bare sjekke om det sto til liv her... Og det gjør det jo så da er det LITT vanskelig å løsrive seg før jeg har sørget for at nicket mitt pryder siden da vet du....
Dream Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Det høres utrolig deilig ut! Jeg er ikke langt etter - nå sitter jeg i pysjen og spiser potetgull (m mindre fett da), stearinlys rundt om i stua - og er helt ALENE bortsett fra Bamse (hunden). Even sover utrolig nok, Tine har lagt seg og mannen er på trykkammerkjøring til kl.0400 i natt. Tror dette er min første kveld HELT alene på mange måneder. JEG NYTER DET !!!!! Smiler for meg selv og har det helt på G. Tenk at man kan bli så glad for å være helt alene. Ellers gleder jeg meg til Follo-treff imorgen. Sov godt jenter!
Karomamma Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Deilig! Jeg bruker gravidepysjen min selv om det ikke tiss på de andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå