Gå til innhold

Hun hoster og hoster og hoster...FORTSATT!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror hun har hosta i over en uke nå..var litt bedre i midten av forrige uke, men nå er det tilbake til samme gamle..

Hun surkler fælt også..

Har prøvd solvipect hostesaft til henne...Det liker hun IKKE, bare så det er sagt :P

Hun fikk saltvannsdråper (og vanlige nesedråper da saltvann ikke har løst det opp), men ikke mere tett nå virker det som, bare hostinga..

Har hevet enden på senga der hun har hodet..

Har på eukalyptus (?) olje på brystet hennes (og hun har fått et av mine ullinnlegg til å ha på brystet om natta:P)

*frustrert*

Burde jeg gå til legen med henne?

Hun hoster mest om natta, men litt om dagen også...

Hun er snart 5 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoster hun MYE? eller mindre?

Barnelegen vår fortalte at barn i den alderen ofte hoster og surkler uten at det trenger å være noe, fordi de er for opptatt med å utforske og glemmer å svelge. he he.

Hvis hun hoster mye, bør du ta henne med til legen. Det kan være starten på astma (har erfaring her i huset). I alle fall hvis hun er tungpustet i tillegg (på utpust).

God bedring!

Skrevet

Greit å få utelukket bronkitt og annen moro, og legen har bedre hostesaft på lager (efedrinhostesaft gir forresten megahypre babyer, ha det kjekt!)...

Skrevet

Etter at snuppa her hadde hostet i over en uke, tok jeg en telefon til legekontoret, sa athun hadde hostet en uke, og at jeg ville ha en kontroll på om det var noe annet skummelt..

Ikke noe problem, fikk time på dagen, og jeg slapp flere bekymringer..

Anbefales!

Skrevet

Jeg spurte legen en dag jeg var innom når en kunne komme liksom. Hun er forkjølt, da sa han at ved feber over 38 i 3 dager eller gul grønn snott i 3 dager så ville han gjerne at jeg kom med henne..

Nevnte ikke hoste men jeg ville nå ringt å hørt..

Ligger hun med hodeenden i senga høyt hevet?

Skrevet

Måtte le litt nå..*glemmer og svelge* hihi

Hittil i natt har det vært ganske bra *bank i bordet*

Men jeg ringer legen i morra.. (senere i dag;p )

Har sagt det så mange dager nå, så nå gjør jeg det uansett...

Skrevet

Ja, hodeenden er hevet..

Hmm, nå snørrer hun ikke så veldig mye mer..iallefall ikke noe med farge..var deilig og grønt en periode:P

Ringer i morra jeg! :)

Skrevet

Jeg var hos legen i dag (time til meg selv). Benyttet anledning til å spørre om min 5mnd gamle gutt burde undersøkes. Han har nemlig hatt en stygg tørrhoste i over tre uker. Hun sa at så lenge almenntilstanden var god, og han var feberfri, var det ikke nødvendig med utredning av hosten. En virusinfeksjon kan resultere i hoste som varer i flere uker, eller i verste fall flere måneder, sa hun.

Men man skal selvsagt være obs på astmasymptomer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...