små Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Det gjør så vondt..hun bare tar tak i huden og holder fast.. Og så ler hun selvsagt hihihi Hvor lenge holder de på med det? Er det sånn 5 mnds ting? hihihi
Gjest Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Det gjør hun her også.. Må være noe 5 mnd greier det.. hehe.. Men det gjør mest vondt for pappan.. Hårene hans på armen.. auau...
Lindis :-) Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Her også... og som hun lugger!!!! Og med en gang jeg sier au, så gapskratter hun.. En liten tyrann.. hehe..
girlieMammy Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Lilja kjyper også så jeg har små blå flekker på armene hele tiden;-) Og så drar mun i nesen min og i leppene.. kjempegøy..
Birna og Thorny Sara Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Dette gjør ho mi også... har hørt at dette kjem av at nå begynner dei å øve seg på pinsettgrep, ta i og ta opp små ting så nå må man begynne å passe på alle små ting i huset, spesielt oss som har andre barn som liker å leke med små ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå