Gå til innhold

Vekt hos sønnen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min hadde lagt på seg veldig lite da vi var på 6 ukers kontrollen sist. Han sliter også med luft i magen, og har vært vill om kveldene. Rask og skreket. Dette har bedret seg litt nå. Men jeg lurer på om dette kan være en grunn til at han ikke har lagt på seg så mye? At et barn som er rolig og sover mye legger på seg bedre enn en som bruker mye energi om kveldene??? Føler ikke at jeg har hatt såå lite melk at han ikke skal ha lagt på seg litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok ha en sammenheng. Hva sa de på helsestasjonen da? Hvis du føler han er fornøyd og blir mett,men at det magevondt etterpå, ville jeg nok prøvd miniform. Det får du på apoteket reseptfritt. Og søvn og vektoppgang kommer nok etterhvert. Lykke til

Skrevet

Heisann... jeg oppfordrer deg sterkt til å ta en tur til kiropraktoren, jeg ventet til min var over 3 mnd. Skulle ha tatt meg turen mye tidligere for da hadde jeg sluppet de slitsomme kveldene. MIn var veldig plaget med luftsmerter, han fjertet som et voksent mannfolk. Hver kveld mellom 6 og 9 var han urolig, skrek og plagdes. Babyer som sliter med luftsmerter klarer ikke alltid å spise seg mett, derfor er det veldig viktig å legge dem veldig ofte til brystet, morsmelk lindrer, og de får i seg mat. Men når det kommer til vekten trur jeg det er veldig individuelt med de små, om man har fet melk eller ikke og selvfølgelig mengden med melk man har. . Min gutt veide 6700 på 6 ukersontrollen, var 3700 når han var født. Så han har bare rast opp i vekt. Håper dette hjelper deg litt og lykke til.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...