Gå til innhold

Her så det da koselig ut! :)


ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke at det var en egen "gruppe" for oss 20-25 jeg.. (Så innlegget på skravle) Så koselig! Eksistert lenge eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,tror ikke det har vært så lenge...Kom inn hit idag jeg også... Så dette kan jo bli spennende:)

 

Klem fra

Skrevet

Så det nå at det var bare en side med innlegg så har nok ikke vært så lenge :) Spennende!

Skrevet

heisan!

ja, her inne er det kjempehyggelig å være:) får håpe det fortsetter sånn også:)

Skrevet

Eg trur det blei laga i begynnelsen av mnd, men det blei vel ikkje akkurat "oppdaga" med det same, i og med at det er litt kronglete å finne det. I går kom det ein haug med folk inn hit, etter "reklame" på andre debattar. Før det var det ganske stille.

 

Men no ser det bra ut!

Skrevet

Heizann...

Ja det er koslig her, er ikkje så mange her inne enda... Håpar me klarar å halda på den koslige tonen. Svara kvarandre med skikkelige svar å sånn, Me treng ikkje den drittkasitinga som det til tider har vore på andre forum....

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...