ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Visste ikke at det var en egen "gruppe" for oss 20-25 jeg.. (Så innlegget på skravle) Så koselig! Eksistert lenge eller?
Giftmamma med2jenter Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hei,tror ikke det har vært så lenge...Kom inn hit idag jeg også... Så dette kan jo bli spennende:) Klem fra
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 Så det nå at det var bare en side med innlegg så har nok ikke vært så lenge Spennende!
Gjest Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 heisan! ja, her inne er det kjempehyggelig å være:) får håpe det fortsetter sånn også
Ranveig R Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Eg trur det blei laga i begynnelsen av mnd, men det blei vel ikkje akkurat "oppdaga" med det same, i og med at det er litt kronglete å finne det. I går kom det ein haug med folk inn hit, etter "reklame" på andre debattar. Før det var det ganske stille. Men no ser det bra ut!
84 mamma Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Heizann... Ja det er koslig her, er ikkje så mange her inne enda... Håpar me klarar å halda på den koslige tonen. Svara kvarandre med skikkelige svar å sånn, Me treng ikkje den drittkasitinga som det til tider har vore på andre forum....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå