Joikaboll@ Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Grensa til Akershus er rett borti gata her, men bor i Hedmark da )
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Bor også i Akershus. Lørenskog nærmere bestemt )
ungdomsmor Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2006 noen fra flateby,rælingen eller lillestrøm da?
nutcase_monica Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Hei hei Ja jeg er fra kirkebygda...ikke så langt unna
80martine Skrevet 11. februar 2007 #11 Skrevet 11. februar 2007 ullensaker. Gikk du på jessheim og allergot? linda kristin1980
mamma0306 Skrevet 25. april 2007 #15 Skrevet 25. april 2007 så moro å se flere fra Akershus her:) Bor selv på Lørenskog:)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #16 Skrevet 21. september 2007 lenge siden dette var en tråd, men jeg er nyinnflyttet til Ullensaker, bor på Jessheim-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå