Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Vi må ha dagmamma til gutten vår når jeg skal tilbake i jobb. Snakket med ei her tidligere som ikke svarte til forventningene i det hele tatt.. Så fant jeg ingen flere og var livredd for at vi måtte ta til takke med henne. Så plutselig ringer tlf og en skjønn dame har lyst til å passe gutten vår (hadde skrevet på nettet)! Var og besøkte henne i dag, og hun var bare helt herlig både med meg og med gutten min. Venter baby selv, så det er to uker hun ikke kan ha han. Hadde tenkt til å kjøpe tvillingvogn sånn at gutten min fikk komme seg ut også, hadde dratt fram masse leker til vi skulle komme. Helt herlig! Og gutten min smilte, pratet og koste seg. Tror nesten ikke jeg hadde trengt å være der en gang;) Superletta!!
Mathoka Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Så deilig når alt ordner seg slik man ønsker =) Blir spennende å se hvordan det går da, med jobb og dagmamma....er jo litt skummelt...
lifa og Eline Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Så flott at du fant en så koselig dagmamma og at kjemien stemmer mellom dere. Ønsker deg lykke til med jobb og at sønnen din vil trives hos dagmammaen.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 så godt å høre da!!! ut ifra det du forteller så høres hun veldig koslig ut da... bra din gutt likte seg.. masse lykke til! ;O))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå