Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg har ammet bare om natten, nå er det 3 døgn siden jeg ammet. Den ene puppen er veldig hard ( jeg har ikke pumpet ut noen ting siden jeg sluttet ). I går fikk jeg feber, har det i dag også og føler meg skikkelig elendig. Hvordan blir allmenntilstanden når man får brystbetennelse? Er det nødvendig å pumpe seg når jeg ammet ca 3 ganger om natten?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Det høres ut som om du kan ha fått brystbetennelse. Jeg ville ha kontaktet lege. Og å prøve å massere og pumpe.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Må man ha medisiner for å bli bra, eller kan det bli bra hvis jeg pumper ut melken? HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Det viktigste å gjøre er å pumpe og massere seg i varmt vann under dusjen. Også få barnet til å suge i helst litt andre ammestillinger enn ellers.f.eks ligge begge to på gulvet/matte og ligge liksom med bena dine og barnet sine motsatt vei. Opp ned hvis du skjønner. da får du stimulert andre områder av puppen. Ikke så lett å forklare,hehe. Det hjalp meg iallefall,da jeg fikk råd av en dreven firebarnsmor.Kommer an på hvor langt den er kommet før du event må bruke medisiner tror jeg..TVI TVI..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå