Gå til innhold

feier meg inn i gruppen blant oss gamlinger jeg da hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat blitt 29 så åra går hihi ,.,,, alene mamma til tre herlige barn på 9,5 ..6,5 og 2 år... bor i akershus nå men flytter til askim til søndag..jippi... skal bli godt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk for flott gave ihvertfall... falt helt i smak!! driver å knoter med å sende en ting tilbake, men jeg ville finne ut hvem du var først..hihi... men nå er du avslørt ja..hihi...

Skrevet

hehe..ja fant ut det i dag jeg du .... fått pakken...? hoper den var bra.... men ikke så lett ., er mitt i flytting ... og styr hihi.... hihi ..hvordan er det på kongsviner i dag da ..... satt å grundig leste den intoren idag i gjen... sorry at det ikke ble noe av det du skrev på intoren men .... til hvor vi forteller om hemlig venn men..ja ..lol

Skrevet

hehe ..avslørte meg vel med at jeg skrev vestby tenker jeg vel ..der vi skal skrive om oss selv... fant ut det etter på at ..pokker .,.skulle nøyd meg med akershus...

Skrevet

du avslørte deg med at du skulle flytte til askim ja... og jeg vet jo at vestby ligger i alershus så..hihi.. men nå fant jeg det ut ja...det var gøy!! løven henger på vogna, den var jo genial... lys passer det bestandig med og slike knagger trengte jeg virkelig... så tusen takk, ble så glad atte...hihi.. ellers er vel alt som vanlig her på vinger ja, flytting kan jeg alt om har flyttet to ganger det siste året, nesten..hihi..

Skrevet

ja synes de kangene var kjempe fine jeg og kan plasseres på mage steder siden de ikke krever så mye veggplass.... litt pynta opp å så de gjør seg jo nesten som veggpynt å ... kjøpte jo sånt refleks dyr tol poden her å ..henger på vogna.. kjempe fin og synes godt i hørsmørket ......du vet to fungsjoner ...reflex og søt liten bamse å tittepå for småen ...hoho... ja som sakt..fant ut det etter på at ...grr skulle nok ikke sakt noe om bosted... hihi

Skrevet

men du?? hva slags kjønn er dine små da? så du hadde tre... har en gutt til jeg også, på 8,5 år.. blir 9 i des.

Skrevet

hvor i kongsvinger er det du bor..x en bor på langelan... ..

jente på snart 10 ..gutt på snart 7 og gutt på 2 år

Skrevet

hehe...

er 26,5 år jeg.. og passer tydelig vis inn her jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...