Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Da er det bare å legge alt søtt å fett på hylla... Å håpe jeg klarer å holde dette i sjakk... Hvis noen har noen tips så syng ut... Vesla hadde vekstavik på 12% Hva det vil si for fødsel er vel kansje litt tidlig å si... Noen meninger eller råd?? Tas i mot med stor takk... ) Litt lei nå... Å deppa...
Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Har ingen gode tips ! Men vil sende deg en diger trøste klem ! Kjedelig å få en sånn diagnose.Men du må bare være flink og spise lite sukker så blir sikkert ikke tulla så stor alikavel. Diger klem !
Snupidupi Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Huff... hørtes ikke nå særli ut nei... du får hiv ut alle søtsakern... lykke tel... Klem
Gjest Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Da er vi i samme båt.. Får ikke behandling da jeg er nærme termin, men de følger nøye med meg. Ikke brus og kvikk lunsj de neste tre uken sa indremedisineren til meg. Har jo greid det før, så det skal gå greit. Kjipt alikevel! Tror ikke det har noe å si for fødsel. De sa til meg at de kanskje ikke ville la meg gå over termin, men tar avgjørelsen nærmere dagen. Vil jo helst at ting skal settes i gang av seg selv. Hold deg unna hvitt brød også som får blodsukkeret til å stige raskt. Ellers sverger jeg til sukkerfrie godiser når søtsugen kommer etter middag. Det hjelper med et glass lett brus også, men ikke for mye av dette. Lykke til!
Mammasnartigjen Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 hei du.....min sønn vokste veldig de siste 3 ukene og ble 5,3 kg. Endte med hastekeisersnitt. Faktisk viste sukkerbelastningstest ingen tegn på sv. skaps diabetes, men jeg la på meg over 25 kg... Ullevål har en egen avdelig som gir kostholdsråd til oss "ikkespisesukkerjenter". Det viser seg at flere typer frukt og yogurt også får blodsukkeret til å stige. Selv om man føler at man spiser sundt, så er det mye vi ikke vet om forkjellige matvarer. De fleste typer frokostblandinger er også dyppet i sukker... Nå er jeg 37 uker på vei m nr to, og har lagt på meg 14 kg..håper denne ikke blir så stor. Lykke til til deg
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 25. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2006 Takk alle sammen... ) Er ganske flink i kosthold og spiser lite med godis... Så er vel ikke så mye jeg får gjort med det... Annet enn å kutte ned på hvitt brød og farse mat.... Og plommer som jeg til tider har spist mye av... Og kansje prøve å være mer aktiv... Men siden jeg har ett bekken som krangler er ikke det bestandig bare bare... Men får gjøre det beste ut av det.. Lei meg i dag men skal klistre smilet på igjen i morgen... ) Takk for at dere finnes... )) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå