Gå til innhold

Pike 24 & ♥Nikko&#9829


Anbefalte innlegg

Skrevet

at du gidder å skrive inn slike skryteinnlegg...piss off

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...

 

 

 

 

*tenker på saken*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nei!

 

Trukke det!

 

 

 

 

 

 

Jeg skryter som jeg vil av gutten min! Liker du det ikke kan du la vær å lese innleggene!

 

 

 

 

Nemmli tenk! ;-D

 

 

 

 

Sorry for at jeg ikke er i kranglehumør i dag... tror du får prøve å trigge noen andre... Hihi... ;-P

Skrevet

4 skrivefeil på den kort teksten. Lær deg å skrive du..

Skrevet

Hvorfor så sur og tverr, anonym? Det er da bare flott at vi skryter av barna våre:-)

Skrevet

Skryt ivei du, Pike24 & nikko !! Det kommer jeg også til å fortsette med ;-))

 

Ikke bry deg om sånn sur oppgulp fra anomyme :-))

 

 

Skrevet

Til Anonym

 

Hvorfor så aggresiv ? Har du selv barn ?

Om du har det, så burde du også vite at barna er det flotteste og mest verdifulle man noen gang opplever å få. Det er normalt å skryte og å være stolt av barna sine.. Jeg synes det er verdens mest naturlig ting.

 

Håper virkelig du har vett nok til å skryte litt av dine egne barn.. De trenger det for å få selvtillit og de trenger masse kjærlighet og støtte under hele barndommen og oppveksten.

Skrevet

trenger ikke skryte slik for det... pike24..

Skrevet

*hehe*

 

Eg lurar på kva som skjer om ALLE her inne lagar ein tråd kvar der dei skryter av ungen sin. Kvar dag. Kanskje ein idé å prøve?

 

Kva gjer du då, anonym?

 

Eg trur heilt bestemt at det er dei som IKKJE skryter av ungane sine det er noko gale med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...