Gå til innhold

Feber som følge av vaksiner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min fikk vaksine i dag, og har nå 39,1 i feber. Burde jeg gi han paracet? Han er veldig slapp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi fikk også feber etter vaksine. Ga henne paracet, og dagen etter var hun mye bedre - jeg anbefaler det! =)

Skrevet

Så lenge allmenntilstanden hans er nedsatt så ville jeg gitt paracet. 39 er jo litt også. Ville gjort det så han fikk det litt bedre. Tenker det er over i morgen igjen:)

Skrevet

Hei

Jenta mi fikk feber om ettermiddagen/kvelden den dagen hun fikk vaksine. Jeg hadde fått beskjed om at dette kunne skje, og fikk beskjed om å kjøpe paracet-stikkpiller. Jeg merket hun ble veldig slapp og lei seg, og hun var varm. Jeg ga henne en paracet uten å sjekke tempen, og hun roa seg og sovnet. Det var helt grusomt å se barnet mitt sykt for første gang.

Skrevet

Hei

Tulla mi fikk også feber av 5 mnds vaksinen. Men jeg fikk beskjed av legen at jeg ikke skulle gi paracet "kun" når det var feber. Dette pga at feberen visst bekjempet infeksjonen.Men om hun ikke klarte å sove pga ubehag kunne jeg gi.

Hun hadde 39,5 i feber om kvelden, og var litt urolig i søvne. Jeg kledde av henne så hun kun lå i body og sokker på et litt kjølig rom, da gikk feberen raskt ned til 38,3. Morgenen etter var hun helt frisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...