Mathoka Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Gutten min fikk vaksine i dag, og har nå 39,1 i feber. Burde jeg gi han paracet? Han er veldig slapp...
Kæmma og trultene Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jenta mi fikk også feber etter vaksine. Ga henne paracet, og dagen etter var hun mye bedre - jeg anbefaler det! =)
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Så lenge allmenntilstanden hans er nedsatt så ville jeg gitt paracet. 39 er jo litt også. Ville gjort det så han fikk det litt bedre. Tenker det er over i morgen igjen:)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Hei Jenta mi fikk feber om ettermiddagen/kvelden den dagen hun fikk vaksine. Jeg hadde fått beskjed om at dette kunne skje, og fikk beskjed om å kjøpe paracet-stikkpiller. Jeg merket hun ble veldig slapp og lei seg, og hun var varm. Jeg ga henne en paracet uten å sjekke tempen, og hun roa seg og sovnet. Det var helt grusomt å se barnet mitt sykt for første gang.
Jente april 06 og gutt juni 10 Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Hei Tulla mi fikk også feber av 5 mnds vaksinen. Men jeg fikk beskjed av legen at jeg ikke skulle gi paracet "kun" når det var feber. Dette pga at feberen visst bekjempet infeksjonen.Men om hun ikke klarte å sove pga ubehag kunne jeg gi. Hun hadde 39,5 i feber om kvelden, og var litt urolig i søvne. Jeg kledde av henne så hun kun lå i body og sokker på et litt kjølig rom, da gikk feberen raskt ned til 38,3. Morgenen etter var hun helt frisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå