Kjerringhelvetet <3 Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Ringte helsestasjonen i dag for å bytte helsesøster, da vi er blitt tildelt en skikkelig snål dame med forkjærlighet for barneoppdragelse fra 50 år tilbake. Men det var visst ikke så greit, nei. Hun jeg snakket med, måtte kontakte en kommunal etat for å kunne avgjøre om jeg fikk bytte eller ikke. Og så skulle denne etaten kontakte meg for å fortelle meg hva det ble til. Synes dette er merkelig. Den HS som var på hjemmebesøk hos oss, sa det var helt legitimt å bytte hvis man ønsket det. Noen som har erfaring med dette? Hadde aldri trodd det skulle bli noe problem.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 25. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2006 ...og for dere som lurer på forhistorien - her er litt av den. Var altså ikke meningen å være anonym på dette innlegget: http://www.dinbaby.com/forum/thread/6289169
-carina- Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Skjønner godt at du vil bytte helsesøster, jeg... Jeg hadde også en litt uheldig episode med en helsesøster (http://www.dinbaby.com/forum/thread/6144605) Jeg har derfor fått bytte helsesøster... Jeg ringte bare og snakket med kontordamen på helsestasjonen. Hun sa at det var helt greit (til henne sa jeg bare at jeg ikke kom overens med henne jeg hadde vært hos). Var ikke noe problem å bytte, ingen papirer eller noe, kun den telefonsamtalen... Men det er kanskje anderledes dersom du ønsker å bytte til en annen helsestasjon? Lykke til, i alle fall!
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2006 Det er snakk om å bytte til en annen helsesøster innenfor samme helsestasjon. Blomman anbefalte meg en koselig HS og jeg ønsker å bytte til henne. Men på helsestasjonen sier de altså at dette ikke bare kan skje helt uten videre. De måtte passe på at ikke enkelte helsesøstre ble overbelastet, sa de.
Halloween-mamma Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Synes det høres litt horribelt ut hvis de da mener at du må ta til takke med en udugelig helsesøster fordi den oppegående helsesøsteren allerede har fullt opp.. i så tilfelle har de jo et personalproblem.....? Hva har du tenkt å gjøre hvis de sier nei? Kan du bytte helsestasjon da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå