minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 hvorfor er det sånn at ho får "slim klumper" i avføringa? syntes det så litt rart ut... lukter ganske sterkt også... har endret seg gradvis i det siste men er det normalt hos spebarn eller??
Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Ville hørt med helsesøster...vi kommer akkurat fra barnelegen nå ang akkurat det samme. Da visst det deg at hun mest sannsynlig har laktose allergi som hun får fra mm. Skal få svar på avføringsprøvene i morgen. Jenten vår hadde 2 slimete bleier på fredag, hvor en av dem var spor av blod i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå