Svinesteika. Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Noen som har erfaring med Reflex allværsdress her?
m77 Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Det finnes flere Reflex dresser så jeg vet ikke helt hvilken du mener... Men ei i bhg. hadde den tynne vinterdressen med fleecefor (vann og vindtett) i fjor, og foreldrene og bhg. var superfornøyd med denne dressen. Utrolig romslig og lett å bevege seg i. Derfor har vi kjøpt denne til vår gutt i år. Vi bor i Stavanger så det er ikke superkaldt her da, men på de kaldeste dagene hadde hun ulldress under (god plass til det!).
Dano Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 hva er prisen på den dressen m77??? De var utsolgt for kapp ahl sin, og får den ikke inn før november, så lurer på å finne en annen.. bor og i stavanger, tror du det holder med strikket ullbukse og ullgenser med ullundertøy under der igjen inni der på de kaldeste dagene?
Svinesteika. Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2006 Jeg tror jeg har kjøpt samme dress som deg,m77. Vind og vanntett, virker veldig god. I barnehagen ble de litt skeptisk på at den ikke skal i tørkeskap, men er den vanntett er de vel heller ikke nødvendig. Jeg betalte 499 for min dress.
Kamomille Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 vi er superfornøyd med refleksdressene!!! Har hatt både den med fast for og den uten for (vår/høstdress). bruker ulltøy under om vinteren (trøye, stilongs og ull/fleece-dress)
NoDoubt Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Vi hadde reflex dress i fjor og det skal vi ha i år og. Hun ble aldri våt gjennom den. Vi har et fleece sett under dressen. Da kan vi selv avgjøre hvor "varm" dressen skal være! Forhandlerene av reflex (søstera mi jobber der) Var utrolig skuffet over at de ikke ble vurdert i testen på TV2-hjelper deg. De hadde nok helt sikkert danket ut alle de andre!
Dano Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 ok da skal jeg helt klart dra og kjøpe den reflex dressen, den skal holde til bhg bruk ute i vær og vind den? SAnt? De er MYYYE ute i bhg til jenta mi..... Takk for tips:-)
Dano Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 vet du hva den heter -ND??? dressen altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå