lilli1979 - venter på ivf Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Har funnet drømmekjolen!!! Noen som har sett denne i levende live? Den heter Grace Kelly. http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?sh...ze=8&style=J135 er den like fin? Og hvem selger disse kjolene? Og hva er ca "vanlig pris" på MS kjolene? Er det f.eks mye å spare på å kjøpe den i København? (skal dit på jobb så er ikke som om reise og opphold kommer i tillegg )
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Har ikke sett den, men det var en skikkelig fiiiin kjole! Helt etter min smak! Synd jeg har kjøpt kjole nå.... sukk....
Maud Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Det var en flott kjole! Jeg har også en MS, den er dog en del enklere. Jeg betalte 9000 for den. Så en her inne for et par uker siden som hadde betalt 18 000 for en annen MS. Jeg har kjøpt min hos Kristins brudesalong i Lillestrøm. Der hadde de mange modeller. Vet at mange kjøper kjole i Danmark fordi det er billigere. Det som kan bli vanskelig, er tilpasning, men du kan sikkert finne en sydame i Norge som kan gjøre det som eventuelt er nødvendig.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 har en MS kjole jeg også, Marion... er mye mye billigere i danmark
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg har sett kjolen i levende live I helgen venninen min giftet seg, kjempe nydelig kjole. Kjempe enkel. Hun hadde betalt 9000 ca vet ikke om det var inkl justeringer. Men vet at brudekjoler er mye billigere i danmark siden jeg har en del familie der. http://www.maggiesottero.com/stores.aspx Her har dem oversikt over butikkene i danmark. Finner norge og sverige der å
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Ville bare si at jeg syntes den var kjempefin jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå