Giftmamma med2jenter Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 jeg får vel kanskje gå å grave frem noe i skapet....men vet ikke hva. Bilen er på verksted, så vi kommer oss ikke i butikken... Hmm, kanskje chiken tandoori, har en pakke med det i skapet...Ja, det blir det nok når jeg tenker etter:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Vet ikke... Har ikke penger til kjøpe mat før til onsdag... Men ahr veeldig lyst på Kålrulletter.. Og Terteskjell med fløtepudding og gulrøtter i hvitsaus...=o)
Angel86 Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Idag er sambo vekke, så er ikke så gøy å lage middag til bare meg..så i dag ble d bare en grandiosa Men godt avogtil d og!
Ranveig R Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Eg åt noko fiskegreier med poteter og gulrøtter då eg var innom hos mamma og pappa ein tur. Ikkje veldig inspirerande, men det gjekk no ned. "Alt går i grisen" for å sitere brodern...
Verbena Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Middag? Hva i allverden er det? Her er vi syke alle 4, så middag har ikke hatt høyest prioritet i dag for å si det mildt. Kan man kalle den skåla med is jeg snart skal hente meg for middag? tror det er det nermeste vi kommer i dag
Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Her har vi hatt hjemmelegde fiskekaker*stolt* med potiser og brokoli og gulerøtter. Har dette sikkert 2 ganger i uka, men noe jeg vet at lillegutt spiser masssse av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå