Gå til innhold

Hva skal dere spise til middag idag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får vel kanskje gå å grave frem noe i skapet....men vet ikke hva. Bilen er på verksted, så vi kommer oss ikke i butikken...

Hmm, kanskje chiken tandoori, har en pakke med det i skapet...Ja, det blir det nok når jeg tenker etter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke... Har ikke penger til kjøpe mat før til onsdag... Men ahr veeldig lyst på Kålrulletter.. Og Terteskjell med fløtepudding og gulrøtter i hvitsaus...=o)

Skrevet

Idag er sambo vekke, så er ikke så gøy å lage middag til bare meg..så i dag ble d bare en grandiosa :) Men godt avogtil d og!

Skrevet

Eg åt noko fiskegreier med poteter og gulrøtter då eg var innom hos mamma og pappa ein tur. Ikkje veldig inspirerande, men det gjekk no ned. "Alt går i grisen" for å sitere brodern...

Skrevet

Middag?

Hva i allverden er det?

Her er vi syke alle 4, så middag har ikke hatt høyest prioritet i dag for å si det mildt. Kan man kalle den skåla med is jeg snart skal hente meg for middag? tror det er det nermeste vi kommer i dag

Skrevet

Her har vi hatt hjemmelegde fiskekaker*stolt* med potiser og brokoli og gulerøtter.

Har dette sikkert 2 ganger i uka, men noe jeg vet at lillegutt spiser masssse av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...