Gå til innhold

Ranveig R

'utakknemlig bitch'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med husbygging?

og med lille småtten? (som gjerne ikke er så rent liten lengre)

lenge siden vi har sett dere nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sjå her (og bla vidare) http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/395023/offset/11

Der er nokre bilete frå dei siste par mnd.

Huset går det definitivt framover med, no er taket tett og dører og vindauge er på plass. Isopor er lagt i kjellargolvet og no ventar vi på at det skal støypast oppå.

Småen hadde bursdag på torsdag, og er offisielt "stor"... Fekk smake kake og vaflar (vaflene var best - kanskje sjokoladekake smakar litt sterkt?) og fekk maaasse pakkar og oppmerksomhet.

Dåke då? Går det bra for tida?

Skrevet

joda, her går det. så som så..

har startet på medisiner for å se om ikke jeg kan bli litt mer stabil og i bedre humør. OG så går det ikke så fint med amalie hos dagmamma. men håper det blir bedre snart..

skal ha besøk for hun 14.oktober.. så er ikke lenge før hun er offisielt stor heller :)

masse flotte bilder.. og ser ut som han kan gå ? hvertfall om han får holde hånden?

amalie er ikke kommet så langt ennå. hun kryper bare, og reiser seg opp litt innimellom.. hun er treg av seg ja :P

Skrevet

Forresten, hvordan lagde du sjokoladekakepusen?

Skrevet

Så bra at du har fått medisiner då, har fulgt med deg litt på sidelinja, og synest det er vondt når du ikkje har det bra. Håpar ikkje det er så mykje bivirkningar då.

Det går nok bedre hos dagmammaen etter kvart. Er det lenge sidan ho begynte? Ein kan vel ikkje forvente at det skal gå uten gnissingar i det heile tatt. Er du begynt i jobb igjen?

Har tegna ned korleis eg lagde pusen, sender den til deg på mail :o)

Skrevet

Ask går forresten ikkje aleine enno, men han går veldig bra når vi held han i begge hendene. Går ustøtt når vi held han i berre eine handa, men han finn seg i det og viss han ikkje ser nokon plass å holde seg med andre handa.

Når han står og held seg i noko har han akkurat begynt å sleppe taket, men då tar det fem sekund så sit han på rompa på golvet.. Tar nok litt tid før han slepper seg og går ordentlig ja. Men dei seier vel at gjennomsnittet er 15 mnd, så han har goooood tid.

Men vi måtte likevel ut og kjøpe sko til han, for han VIL opp og gå når vi er ute. Trur han har innsett at det er meir behagelig å gå på sine bein enn å krype når han er ute på grusvegen :o) Skikkelig nusselig med vintersko i str. 21. Berre så synd at vi må byte dei ut i løpet av eit par mnd. Jaja, det er sånn det er.

Skrevet

Foreløpig er det dette med vektøkning, og ganske ustabil :P har ikke blitt bedre ennå..

amalie har vært hos dagmamma litt over 1 mnd.. og er dagmammaen som har sagt at om det ikke blir bra fort så må vi finne en ny.

Så artig at han går da :) amalie har ikke helt skjønt dette med å gå ennå, så hun går ikke selv om vi holder hun. skal sitte på rompa hun :P

var hos fotografen idag, på visningstime. maaaaasse flotte bilder :D

Skrevet

Huff, så leit at det ikkje går seg til med dagmammaen då.. Dåke fekk ikkje barnehageplass, var det sånn det var? Så irriterande då. Og spesielt når du/dåke har såpass å stri med utenom...

Kor lenge har du gått på medisiner? Ei veninne av meg går på noko antidepressiv-greier, og sa at det tok eit par veker før dei begynte å virke.

Så kjekt med fotografbilete då! Kor var dåke?

Skrevet

Vi var på fame igjen.. fikk jo sånn gavekort i foreldre og barn. og denne gangen fikk vi en flinkere fotograf også :) men synes likevel det er ganske like bilder selvom.. Så gleder meg til du er startet så får vi se hva du er god for ;)

har gått på de e 3 uker nå snart kan jeg tenke meg. eller var det 2? men vet det kan ta tid.. eneste e rkiloene som raser på :P skulle nesten tro jeg var gravid (noe jeg ikke er da altså :P)

ingen barnehageplass. står på 10.plass på ventelisten så regner med vi har plass fra august neste år. og da er jo hun større og vil få mer utbytte av det. skulle ønske jeg slapp å jobbe og kunne vært hjemme, selv om jeg gikk på veggene.. :P

heldigvis er hun kun hos dagmamma 2 dager i uken i 6 timer. og om det ikke går så skal vi prøve å få til at hun slipper helt.

Skrevet

Huff, no får eg prestasjonsangst ;-p Ja, det tar sin tid med dette huset vårt. Eg satsar på at vi er inne til konfirmasjonen til Ask...

Så slitsomt at du legg på deg sånn då. Ein ting er å legge på seg, ein annan ting er å bli "kunstig blåst opp" av medisiner. Men det går seg gjerne til etter kvart. Viss ikkje må det vel vere mulig å prøve ein annan type medisin?

Du skulle ha budd her ute hos oss, for her er det full barnehagedekning (og vel så det). Det opna ein ny barnehage no i haust og dei reklamerte med at dei 50 første ungane som blei "meldt inn" fekk 1 mnd gratis... Du snakkar om luksusproblem - å ha så mange barnehageplassar at dei må drive reklame for å fylle dei..

Vi kunne jo ha gjort ein byttehandel... Du kunne fått ein barnehageplass av meg, og eg kunne fått ein jobb av deg ;-p

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan være vi skal flytte nå :D

får vite på mandag... spennende spennende....

Skrevet

Kor skal dåke flytte til då eventuelt? Har du lyst til å flytte? Høyrest jo spennande ut uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...