Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Føler meg så "åpen", hehe, flaut....og har vel finni ut at jeg må begynne å knipe, men vet ikke om jeg gjør det riktig...... noen som kan forklare litt?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Prøv når du tisser , å holde igjen.. om du skjønner ?? Hehe Ellers så kan du ha en finger inni deg å knipe til du kjenner at du kniper rundt den
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Hehe, jepp skjønte den:) Har prøvd det og får til det..... Føler meg som en idiot her,hehe:) Tak for svar...... Får prøve det med fingeren tror jeg:)
Trine & co Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Hei Var hos legen min på 6-ukers kontroll (lenge siden) og da spurte hun meg om jeg kunne knipe, men jeg fikk det ikke helt til. Da sa hun til meg: lukk øynene og lat som om du er på do og skal holde igjen alt og knipe av bæsjen, og når jeg gjorde det fikk jeg det til.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Oj tusen takk for svar:) Godt det ikke bare er meg:) Da skal jeg prøve det jeg, og håpe at jeg blir bedre der....nede...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå