Gå til innhold

Reklamasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag levert inn Troll dressen til min sønn for reklamasjon- Den ble kjøpt i fjør høst og kostet hele 1399:-.Det har revnet i sømmene og ser utrolig slitt ut for bare å ha blitt brukt en sesong. Hun i butikken var delvis enig, så nå blir det spennende å se hva de sier i Stavanger, hvor den blir laget.

Jeg var så fornøyd med den første trolldressen som jeg er brukt i 3 sesonger, men jeg kjøper ikke Troll dress neste gang. Har hørt mye bra om Reima dressene.

Er det noen som har erfaring med disse dressene eller andre for den sals skyld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Den dressen som kom best ut i test nå sist var faktisk den de selger på KapAhl. Rimelig, mest slitesterk og mest vannavstøtende og varm.

Koster under 500,-

Helly Hansen gjorde det ganske bra, men er i en annen prisklasse...

Selv har vi vært fornøyd med ReimaTec, men gutten som har brukt den er ikke av de mest voldsomme i lek...

Har også prøvd rimeliger dresser fra Bogerud til de eldste, og erfarer igrunnen at dressene holder like lenge nesten uansett merke, men at det er forskjell på hvor varme de er...

Lykke til i dressjungelen!

Skrevet

Jeg har brukt masse Reima opp i gjennom tidene! Synes ikke den dressen er verdt pengene sine den heller:( Blir veldig fort slitt, og trekker da vann som ei sil... I år skal jeg prøve Troll-dressen og MikkLine sin på min aktive 5 åring. Kjøper alltid 2 dresser pr sesong. En dyr og en billig til skift. I år kom jeg billig ut av det med begge pga forårets farger... Mest spent på MikkLine dressen da den er laget i sin helhet i stoffet som Troll har som forsterking rumpe/knær. Forøvrig har jeg arvet en Trolldress i str mini til Leah:)

Skrevet

Enig med Snulder - Synes siste Reima Tec-dressen vi hadde lekket som en sil når den var vasket mange nok ganger. Selv er jeg godt fornøyd med Troll. Dyr, men god. Har også hatt Lego-dress som jeg har vært godt fornøyd med og flere Reimatec-dresser som jeg har vært fornøyd med. Som skiftdresser har jeg prøvd Reflex. Grei nok, men ikke som eneste dress.

Merk; Mange av dressene som deltok i F&B/TV2-testen var i bevernylonstoff og det ville jeg ikke ha anbefalt noen å bruke på ungene sine... Sikkert varmt det, men sett en fyrstikk borti dressen og poff! så brenner hele dressen opp og smelter på kroppen. Så jeg sverger til Troll med løst for i ullfleece som jo er ekstra flammehemmende.

Skrevet

Jeg blir litt bekymret Gummelillan, du MÅ IKKE sette fyrstikker borti dressen til barnet ditt!!! Det er IKKE bra!!!

...kunne ikke dy meg jeg....;-)))))))))

Skrevet

Ha, ha, ha. Nå ler jeg så jeg omtrent ikke ser tastaturet lengre ;-)

Skrevet

Det var den pysjbuksa... Måtte bare prøve... Den tålte heller ikke fyrstikker...

Skrevet

HA HA HA HA HA HA HA, nå ler jeg så jeg griner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nå griner jeg virkelig her ;-))))))))

Håper rotta hadde pulverapparatet klart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...