Giftmamma med2jenter Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Kjempekoslig, lagde sjokoladekake til oss mammaer, mens barna satt på gulvet og koste seg med alle lekene!! Veldig fint å være flere mammaer sammen,så vi kan "sladre" litt mens vi går hjemme:) Er så heldig at vi er 3 mammaer som bare bor 5 minutters gange fra hverandre, så det er veldig kjekt Jaja, da vet dere hvertfall hva jeg og lille My har gjort idag:) Hva har dere gjort da? Klem fra
mamma og snuppa Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Eg har vore i praksis på helsestasjon, litt rart å gå smmen med helsesøster og "sjå" kva dei tenker. Til vanleg er eg jo mamma. Snuppa har vore med pappa.
Angel86 Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Åh, det hørtes kjempekoseli ut ja Jeg og Wililam har vært å gått en liten tur i finværet i dag, henta velkomstpakken hans fra barnas bokklubb =) Så har mamma trena pilates mens han har ligget å fulgt med..hehe Nå er det husarbeid som står for tur..jeay!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå