Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, enda et bilstol spørsmål...

Jr må få ny stol, han er bare 4 1/2 mnd, men han er stor, og babystolen hans er for trang. Vi skal nå gå over til 0-18 eller 9-18.

På forbrukerportalen.no har Maxi cosi tobi kommet godt ut av det, og i Foreldre og barn er Besafe izi kid kommet best ut. Noen som har disse stolene? Er dere fornøyd? Hva er dere fornøyd/evt ikke fornøyd med?

Håper noen gidder å svare, vet at slike spøsmål nesten kommer opp daglig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale deg et sete fra 9 kg, da helst HTS Besafe Izi Kid/Combi eller Akta Graco Cosmic... Du må ikke velge Maxi Cosi Tobi, da dette kun er forovervendt!! Av disse testene ville jeg ikke sett på Foreldre&Barn sin test, da disse har ganske frynsete rykte på gjennomføringen av slike tester og ikke gjennomfører dem riktig... Ville heller sjekket de på forbrukerportalen.no..! Et STORT minus er at de fleste testene utføres i Europa der flesteparten av setene er forovervendte, så å finne noen store tester av bakovervendte seter er vanskelig. Dessuten kommer disse ofte mindre bra ut av testene da de er vanskelige å montere og derfor scorer lavt på brukervennlighet... Men på sikkerhet er de uovertrufne! Bare spør om du lurer på noe mer, det er utrolig viktig å velge riktig barnesete! :-)

Skrevet

Å hjelpe meg! Visste ikke at maxi cosin var forovervendt, hadde absolutt tenkt å ha bakovervendt ja. Og Besafen kan jo snus når den tid kommer.

Skrevet

Ja, HTS Izi Combi kan snues, Izi Kid er bare bakovervendt... :-)

Skrevet

Trur eg hive meg med på den combi-shoppingen din.. Er så fin det sete som er stripete i alt slags kule fargar og gult i bånn. Sett det?

Forbrukerportalen sin 2005 tester mange bakovervendte...

Skrevet

Ja det syns je var stilig også! Men vi ender nok opp med et blått et eller noe, er så lett å bli lei av slike skarpe farger. Men det var utvilsomt det fineste :)

Skal ringee rundt å høre på pris imorgen. Vet du hva de ligger på?

Skrevet

Jeg har vært to plasser... 3200.

Hvis du skal ha ekstra seler til bil to eller besteforeldre for letter bytte, så er det stor forskjell. Første plassen skulle ha 498 andre 298...

Du blir ikkje lei av den fine gule!! Kom an å kjøp den!!

Maen min er delvis i mot den men den e jo bare kul... sitte baklengs så sleppe du å sjå stolen hi hi

Skrevet

Hehe, godt argument! :)

Får se når vi ser dem "live", den er iallefall kjempe stilig!

Har du gutt eller jente som skal sitte i den da?

Skrevet

Har jente som nå er 9 mnd.. Men kommer det en gutt en gang seinere så må han i samme stolen regner jeg med... ;-)

Kanskje ikke helt guttefarger men kanskje du får jente seinere

Skrevet

Nei, de er litt mer jentete enn guttete, men går fint på gutt også.

Skrevet

He he, ja der ser du!! Blir spennande å høra ka du kjøpte :-)

Skrevet

Kommer til å handle inn på lørdag, for jeg vil hamed meg sambo og han er oppttt hver dag frem til da.

Når skal du handle?

Skrevet

Sannsynligvis på onsdag. Ender vel med at du kjøper den stripete og jeg en kjedelig en :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...