Gå til innhold

Flere som jobber litt selv om dere her permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har perm fra studiet, så jeg taper ikke noe penger på å jobbe litt, da. Stiller seg sikkert annerledes for dere som har perm fra jobben.

Følte at jeg måtte ut å "se" folk, og snakke med vokse om andre ting enn baby. Hjemme ble det babybabybaby 24 timer i døgnet, og jeg holdt på å bli smårar allerede etter 4 uker! Ikke misforstå, jeg syns jentungen er det skjønneste i verden men jeg må ha litt andre impulser også. Heldigvis støtter sambo meg i dette, han koser seg hjemme etpar ettermiddager i uka sammen med tuppa og mm på flaske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du har behov for å jobbe litt ja..kunne gjerne tenkt meg det jeg og, hva er det du jobber med da? Jeg hadde så kjedelig jobb tidligere, så har ikke lyst å jobbe der i det hele tatt...og jeg ammer gutten så synes det blir så stress å begynne å jobbe da, har lyst å nyte dette året med gutten så mye jeg kan..jobbe får jeg alltids gjort senere ;)

Skrevet

Jeg jobber litt ekstra i en skobutikk. Jobbet mye der før jeg begynte med studier. Er bare snakk om 6-9 timer i uka, og ikke mer enn 3 timer om gangen så pappan greier fint brasene hjemme. Er jo litt stress ifht ammingen, ja.. må jo pumpe meg på forhånd. Jeg nyter dagene hjemme med jenta, men det er deilig å ha litt baby-fri av og til. Dessuten tror jeg pappaen har godt av å være alene med tuppa, han også.

Skrevet

Jess, det er nok ikke godt for pappen å ha litt alenetid med henne og :) Det er sikkert godt for dere alle! :) Heldig er du som har muligheten til d!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...