mamo82 *2 jenter* Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg har perm fra studiet, så jeg taper ikke noe penger på å jobbe litt, da. Stiller seg sikkert annerledes for dere som har perm fra jobben. Følte at jeg måtte ut å "se" folk, og snakke med vokse om andre ting enn baby. Hjemme ble det babybabybaby 24 timer i døgnet, og jeg holdt på å bli smårar allerede etter 4 uker! Ikke misforstå, jeg syns jentungen er det skjønneste i verden men jeg må ha litt andre impulser også. Heldigvis støtter sambo meg i dette, han koser seg hjemme etpar ettermiddager i uka sammen med tuppa og mm på flaske.
Angel86 Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Skjønner at du har behov for å jobbe litt ja..kunne gjerne tenkt meg det jeg og, hva er det du jobber med da? Jeg hadde så kjedelig jobb tidligere, så har ikke lyst å jobbe der i det hele tatt...og jeg ammer gutten så synes det blir så stress å begynne å jobbe da, har lyst å nyte dette året med gutten så mye jeg kan..jobbe får jeg alltids gjort senere
mamo82 *2 jenter* Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg jobber litt ekstra i en skobutikk. Jobbet mye der før jeg begynte med studier. Er bare snakk om 6-9 timer i uka, og ikke mer enn 3 timer om gangen så pappan greier fint brasene hjemme. Er jo litt stress ifht ammingen, ja.. må jo pumpe meg på forhånd. Jeg nyter dagene hjemme med jenta, men det er deilig å ha litt baby-fri av og til. Dessuten tror jeg pappaen har godt av å være alene med tuppa, han også.
Angel86 Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Jess, det er nok ikke godt for pappen å ha litt alenetid med henne og Det er sikkert godt for dere alle! Heldig er du som har muligheten til d!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå