sommerbarn Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Mitt store musikkidol fra 80-årene kommer til Oslo Spektrum i april neste år, selveste Lionel Richie!! Jeg kan nesten ikke vente. "Hello", "Three time a Lady", osv. Dette skal bli stort. Gleder meg som en liten unge. Er det flere som skal på konsert??
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Egentlig litt for sukkersøtt for meg, men... *Komme ut av musikkskapet.... MIMRE, MIMRE, MIMRE... SUKK...!!*
♥Snulder Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Lionel har gjort sine klassikere.. det er helt sikkert:) Men en hel konsert blir nok litt søtt for meg og:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 He he....vet ikke helt om jeg tør fortelle det, men jeg har faktisk vært på en Michael Bolton (rødme rødme) konsert for 100 år siden, og det var "søtt" det! Kunne fint klart en kveld med Lionel jeg;-) Eneste problemet er vel at jeg hadde trodd at jeg var på en stor fellessang konsert og hadde nok helt klart sunget høyt med, da tekstene sitter fremdeles:-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 "You`re once, twice, three times a lady, and I looove yooou......." "Hello, is it me you`re looking for, I can see it in your eyes, I can see it in your smile........"
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Da kan vi synge sammen for de kan jeg også!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reveenka Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Jeg også!!! Tror nesten ikke det KAN bli for sukkersøtt for meg, jeg. Jeg tror jeg røpet det for musikkpolitiet - både Sissel Kyrkjebø, Jan Johansen, Espen Lind, Celine Dion, Lionel Richie, osvosvosv. går rett hjem her i går'n... Å, nå kom jeg på fler: Alphaville, La Sagrada Familia(heter den ikke det, da?), Cal(tror den var med Knopfler). Jeg røyk på utrolig mye musikk i den skilsmissen, når jeg tenker meg om.... Lionel Richie..... nå foretok jeg en tidsreise rett tilbake til 80 tallet...! Det var i grunnen tider, det - jeg skjønner ikke hvorfor alle krititserer 80-tallet bestandig? Hadde det kjempetopp da, jeg!
♥Snulder Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Urk... den eneste cd`n jeg har i bilen er M. Bolton sin... kanskje jeg simpelthen skal lære å holde kjeft.....
Gummelillan Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Oi, er alt for sløv til å få med meg konsertnyhetene. Men skjønner at jeg rett og slett bare bør komme meg på posten og gjort klar lighteren for alle de gode klassikerne ;-)
Dream Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Å - det hørtes helt herlig ut. Fikk nesten lyst til å kaste meg på tlf selv. Har ingen barnevakter foreløpig. Gamle minner strømmer på - deilig. Elsker også rolig "søt" musikk. Må vel være den myke romantiske delen av meg. Det er lov å drømme seg bort litt da....... Tror dere kommer til å få en super kveld.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Er helt sikker på at samtlige her inne har brukt litervis med Clynol og gått rundt med tupert permanenthår også;-) Ha ha ha ha, kan nærmest se det for meg! Tonetroll og Dream, Sommerbarn og dere andre, vrikkende på hoftene med beltestrikk i livet og pumps!!! Ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ....og jada, jeg og;-))))
Gummelillan Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 Akkurat de beltene skulle jeg hatt nå....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2006 #14 Skrevet 25. september 2006 Ja, og pastellfarget mohairgenser ... godt stappet nedi buksa... og den buksa var ikke akkurat noen hoftebukse... Skulderputer! Og Sebago!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2006 #15 Skrevet 25. september 2006 BALL Skinnslips Pub til pub sko (gjerne i rødt skinn.....usj) Dresser i lille martine stoff......joda.... Hvite pumps med sokker i.......pinlig stygt....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2006 #16 Skrevet 25. september 2006 Grønn Garydunjakke, Izba fikk jeg aldri... Nestnalobber var liksom ikke like kult, men...
Reveenka Skrevet 25. september 2006 #17 Skrevet 25. september 2006 Selve inkarnasjonen på 80 tallet både musikkmessig og i klesveien må vel være A-ha? Bare tenk på de jeansene med hull/revner på låret? Taaaake ooon meeeeee
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2006 #18 Skrevet 25. september 2006 Jeg fikk Izba jeg, kun 3 nr for store, for det bare SKULLE jeg ha, og jeg kunne IKKE vente til de fikk inn min størrelse!!!! Er det mulig sier nå jeg.... Også så utrolig stygge som de var!!!!!!!! Men, de var faktisk varme....om ikke noe annet:-) Hadde Nesnalobber og mintgrønn Milletjakke og......herregud for et syn vi må ha vært!!
Gummelillan Skrevet 25. september 2006 #19 Skrevet 25. september 2006 Spiralpermanent Grorudpalme Lyserosa Oriflame lebestift Lyseblå øyenskygge ....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2006 #20 Skrevet 25. september 2006 Oghvis man blandet Oriflame øyenskyggen med litt spytt så satt den hele kvelden... og mere til!
Gummelillan Skrevet 25. september 2006 #21 Skrevet 25. september 2006 Nå lå jeg ikke i over et døgn i billettkø for å bli hetset her altså... ;-) Men Morten Harket ser jo akkurat likedan ut må også han da så dette må gå under klassen tidløst??? Og jeg synes nå fortsatt han var litt barsk med revna bukser og setesdalsgenser, jeg da. De som ikke overlevde like bra var Alphaville, F.R David, Jason Donavan, Drama/Creation (jeg var konsersjef/distriktssjef for de hjemme i Trheim... say no more ;-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2006 #22 Skrevet 25. september 2006 Ååååååååååååå Muffe og Gækki.... Sukk!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2006 #23 Skrevet 25. september 2006 Jeg har nå alltid vært mest svak for Magne Furuholmen i AHA jeg da:-)))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2006 #24 Skrevet 25. september 2006 Smaken er som baken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå