Gå til innhold

Billettene er i boks!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt store musikkidol fra 80-årene kommer til Oslo Spektrum i april neste år, selveste Lionel Richie!! Jeg kan nesten ikke vente.

"Hello", "Three time a Lady", osv. Dette skal bli stort. Gleder meg som en liten unge.

Er det flere som skal på konsert??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig litt for sukkersøtt for meg, men... *Komme ut av musikkskapet.... MIMRE, MIMRE, MIMRE... SUKK...!!*

Skrevet

Lionel har gjort sine klassikere.. det er helt sikkert:) Men en hel konsert blir nok litt søtt for meg og:)

Skrevet

He he....vet ikke helt om jeg tør fortelle det, men jeg har faktisk vært på en Michael Bolton (rødme rødme) konsert for 100 år siden, og det var "søtt" det!

Kunne fint klart en kveld med Lionel jeg;-) Eneste problemet er vel at jeg hadde trodd at jeg var på en stor fellessang konsert og hadde nok helt klart sunget høyt med, da tekstene sitter fremdeles:-)))

Skrevet

"You`re once, twice, three times a lady,

and I looove yooou......."

"Hello, is it me you`re looking for, I can see it in your eyes, I can see it in your smile........"

Skrevet

Da kan vi synge sammen for de kan jeg også!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg også!!! Tror nesten ikke det KAN bli for sukkersøtt for meg, jeg. Jeg tror jeg røpet det for musikkpolitiet - både Sissel Kyrkjebø, Jan Johansen, Espen Lind, Celine Dion, Lionel Richie, osvosvosv. går rett hjem her i går'n...

Å, nå kom jeg på fler: Alphaville, La Sagrada Familia(heter den ikke det, da?), Cal(tror den var med Knopfler).

Jeg røyk på utrolig mye musikk i den skilsmissen, når jeg tenker meg om....

Lionel Richie..... nå foretok jeg en tidsreise rett tilbake til 80 tallet...! Det var i grunnen tider, det - jeg skjønner ikke hvorfor alle krititserer 80-tallet bestandig? Hadde det kjempetopp da, jeg!

Skrevet

Urk... den eneste cd`n jeg har i bilen er M. Bolton sin... kanskje jeg simpelthen skal lære å holde kjeft.....

Skrevet

Oi, er alt for sløv til å få med meg konsertnyhetene. Men skjønner at jeg rett og slett bare bør komme meg på posten og gjort klar lighteren for alle de gode klassikerne ;-)

Skrevet

Å - det hørtes helt herlig ut. Fikk nesten lyst til å kaste meg på tlf selv. Har ingen barnevakter foreløpig. Gamle minner strømmer på - deilig. Elsker også rolig "søt" musikk. Må vel være den myke romantiske delen av meg. Det er lov å drømme seg bort litt da....... Tror dere kommer til å få en super kveld.

Skrevet

Er helt sikker på at samtlige her inne har brukt litervis med Clynol og gått rundt med tupert permanenthår også;-)

Ha ha ha ha, kan nærmest se det for meg! Tonetroll og Dream, Sommerbarn og dere andre, vrikkende på hoftene med beltestrikk i livet og pumps!!! Ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

....og jada, jeg og;-))))

Skrevet

Akkurat de beltene skulle jeg hatt nå....

Skrevet

Ja, og pastellfarget mohairgenser ... godt stappet nedi buksa... og den buksa var ikke akkurat noen hoftebukse...

Skulderputer! Og Sebago!

Skrevet

BALL

Skinnslips

Pub til pub sko (gjerne i rødt skinn.....usj)

Dresser i lille martine stoff......joda....

Hvite pumps med sokker i.......pinlig stygt....

Skrevet

Grønn Garydunjakke, Izba fikk jeg aldri... Nestnalobber var liksom ikke like kult, men...

Skrevet

Selve inkarnasjonen på 80 tallet både musikkmessig og i klesveien må vel være A-ha?

Bare tenk på de jeansene med hull/revner på låret?

Taaaake ooon meeeeee

Skrevet

Jeg fikk Izba jeg, kun 3 nr for store, for det bare SKULLE jeg ha, og jeg kunne IKKE vente til de fikk inn min størrelse!!!! Er det mulig sier nå jeg.... Også så utrolig stygge som de var!!!!!!!! Men, de var faktisk varme....om ikke noe annet:-)

Hadde Nesnalobber og mintgrønn Milletjakke og......herregud for et syn vi må ha vært!!

Skrevet

Spiralpermanent

Grorudpalme

Lyserosa Oriflame lebestift

Lyseblå øyenskygge

....

Skrevet

Oghvis man blandet Oriflame øyenskyggen med litt spytt så satt den hele kvelden... og mere til!

Skrevet

Nå lå jeg ikke i over et døgn i billettkø for å bli hetset her altså... ;-)

Men Morten Harket ser jo akkurat likedan ut må også han da så dette må gå under klassen tidløst??? Og jeg synes nå fortsatt han var litt barsk med revna bukser og setesdalsgenser, jeg da.

De som ikke overlevde like bra var Alphaville, F.R David, Jason Donavan, Drama/Creation (jeg var konsersjef/distriktssjef for de hjemme i Trheim... say no more ;-))

Skrevet

Ååååååååååååå Muffe og Gækki.... Sukk!

Skrevet

Jeg har nå alltid vært mest svak for Magne Furuholmen i AHA jeg da:-)))

Skrevet

Smaken er som baken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...