Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei:) Jeg har en sønn på 2 mnd og 2 dager:) Han bruker str 62 nå. Burde jeg kjøpe str.68 når jeg handler nye klær nå? Jeg må kjøpe inn litt klær til han har ikke så masse av den størrelsen. Men det jeg lurer på er hva som er greit/praktisk å kjøpe inn? Noen som har noen gode råd de vil dele med meg? Gidder liksom ikke å kjøpe for masse klær eller fine klær som ikke er komfortable og som aldri vil bli brukt....
CrazyCat Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Nå går det mot kaldere dager og vinter. Sønnen din vil trenge varme klær til når dere skal ut og ellers vanlige inneklær. Min sønn er nå 3,5 mnd og jeg har kjøpt ullbodyer og strømpebukser til ham. Regner med at han kan ligge i strømpebuksa inne og ha bukse utenpå når vi er ute. Har også gensere og en fleecedress til når vi skal ut. (Har varm pose i vogna) Kjøp heller for store klær enn klær som er akkurat passe. Om vinteren er det greit å kunne kle babyene i flere lag klær. Det gjør ingenting at buksa er for lang - bare å brette den opp. Selv har jeg veldig lyst på ulldressen til Janus. Kjøper den sikkert om noen uker
Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 sitter de akkurat nå da?eller er de store?må nesten se ann det,ikke godt å drukne i klærne heller. Gutten min begynte rett på str 56, str 62 hoppet vi nesten over og gikk rett på 68. Men de vokser fort,så dersom han ikke kommer til å drukne i 68 så hadde jeg nok satset på det. Kjedelig å kjøpe nytt og bare få brukt et par uker....
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 bodyene og buksene i 62 sitter akkurat,mens genserene/jakkene er litt store...satser på str 68 jeg tror jeg:) det er jo bare å brette opp:) H.I var ikke meningen å være anonym da...hehe
En_av_hver Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Bare ett tips; ikke kjøp innejakker/gensere med hette. Veldig upraktisk til små som bare ligger allikevel...synes jeg da he, he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå