Rivella Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei Er det noen av dere som har erfaring med liggeforlenger til sportsvogna? Lille snuppa kommer sikkert til å vokse ut av bagen i løpet av vinteren, og jeg lureer da på om det er et nyttig supplement for å gjøre vogna lunere, eller om det egentlig bare er bortkastet. Som dere ser av overskriften ligger innlegget også på barnevogndebatten, men siden jeg er en utålmodig sjel, og ingen svarer meg der inne prøver jeg her. Blir veldig glad for alle innspill. Takk for hjelpen! Rivella
WWJD Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hei! Jeg har kjøpt liggeforlengeren til vår vogn (teutonia mistral). Jeg vet ikke om den er så veldig nytting, men jeg syns det SER bedre ut. Jeg angrer ikke på kjøpet, men tror ikke den gjør vogna lunere. VI bruker voksipose i vinter, og jeg syns kanskje posen ligger bedre med liggeforlenger enn uten.
Rivella Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 Takk for innspill, har teutonia-vogn, jeg også (spirit s3). Spørs om ikke det blir en liggeforlenger på oss, men blir glad for flere innspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå