Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg ser på endel innlegg her, og på damene rundt om her som jeg bor og begynner å lure på om jeg er veldig barnslig... Jeg eeelsker å råne/lode rundt i bilen med dunk dunk-musikk (uten ungen selvfølgelig).. måtte kvitte meg med ungdomsbilen, og da jeg forlangte å få ha anlegg og 12" sub i familiebilen ble typen lang i maska... Når ungen sover, så sitter jeg helst å spiller dataspill eller ser på TV.. Skal jeg ut, er det snakk om ordentlig fjortisdrikking.. forspill, dritas, hjem ... kler meg IKKE akkurat så sofistikert..liker best armybuksa mi og en sort topp og caps.. hører på (ifølge typen) rævva musikk: kid rock, metallica, vg-lista...osv.. har modna litt da jeg fikk ungen men kommer nok aldri til å bli så damete som bl.a. damene i bygda... Er jeg barnslig???? I tilfelle jeg virker helt teit..så er jeg idag
Babykilo Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Der tror jeg vi alle er forskjellige, gitt. Jeg lurer f.eks på om jeg ikke begynner å bli vel satt og 'voksen'. Orker ikke helt tanken på å bli full lenger, jeg, men det var innmari artig før... Jaja...
Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Hvet ikke hvor gammel du er, men jeg var også slik tidligere (kanskje litt enda ) Fra jeg var 17-25 år. Nå er jeg 28 og ikke så interessert i fyllatull lenger... Barnslig eller ikke...det er vel deg og din måte å være på. Heter jo at man ikke er voksen før man tør å være barnslig.
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Jeg er 27 og var nok ganske lik deg på mange måter da jeg var 22. Mye har skjedd på 5 år og jeg må si jeg er veldig glad jeg ikke fikk barn da JEG var 22. (har fått min første for 3 mnd siden) Da hadde jeg virkelig ikke vært klar for det. Jeg var (som deg) på 14-tis fylla neten hver helg og hang med venner hele tiden. Å få barn var vel det siste jeg tenke på! Nå føler jeg meg veldig ferdig med det elleville festlivet (var ikke HELT gæren assa), og klar for "familielivet" med rolige hjemmekvelder og par-middager, søndagsturer med barnevogn, osv. For mange kanskje kjedelig, men det er veldig rart: det er akkurat det jeg vil i livet nå. Være mamma for junior og kone for mannen min. ....og angående klær: går fortsatt i olabukse og hettejakker og sneakers. Det er jo så behagelig!. Men prøver å bli mer "dame", prøver å bli flinkere til å pynte meg litt i hverdagen og. Så lenge du prioriterer ungen din først, spiller det vel ingen rolle om du ikke er "voksen" vel? Nå ma jeg skifte bæsjebleie!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Du er råååner!! Lite voksen vet jeg ikke, men ..du er råner! Det er jo ille det og. Hehe. Sorry, har bare aldri skjønt greia!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 he he, kjente meg litt igjen her... er akkurat blitt mamma da, snupp er bare 3 uker men... har også måtte kvitte meg med pøbelbilen, men har satt sub og annlegg i familikjærra =) Tar meg mer enn gjerne noen striper med dunder musikk... hører på vg lista musikk, dance musikk, samt endel som sambo refererer til som bråk.. klær..tja, avhenger litt av dagsformen... skal jeg ut, jah det er det full pakke..forspill og altfor full... ut å danse og rocke, og gjerne en privatfest... babyen kommer først såklart da, men jeg har ikke gitt slipp på mine gamle vaner...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 må også nevne at siste lønning før babyen kom gikk til senkesett til bilen, samt sotlegging helt frem.. lol.... er vel en råner jeg å da...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Det er litt kult egentlig.. jeg og alle jeg kjenner ler oss skakk når vi ser rånere.. andre lever for det!
winneboo Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Hehe jeg kjører også rundt med dunk dunk musikk når jeg ikke har snuppa i bilen. Ikke rundt i byen når jeg kjører i 40 da..hehe.. men ellers på veien. Elsker å høre på musikk. Dessuten kosta annlegget skjorta så det skal brukes Jeg drikker også alkohol når jeg er på fest. Men drikker meg ikke drita da. Men litt mer enn et par drinker. Du er kanskje barnslig i øynene på de som virkelig har blitt damete, men i mine øyne er du ikke barnslig. Jeg er akkurat den samme som før. Eneste er at jeg ikke roter rundt med hvem som helst osv. Nå som jeg har blitt mamma så synes jeg ikke det passer å finne seg en ny hver helg. Så lenge du har det bra med deg selv å barnet ikke tar skade av det så synes jeg ikke det gjør noe. Ingen er like, å godt er det
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Lett å lese at du er fra ei bygd ja. Synes du virker kjemperånete, men jøss: det må du for all del bare være! Vær deg selv og ingen andre! Men det at du blir dritas synes jeg bare er teit da... må no kunne oppføre seg litt synes jeg!
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 - ville bare legge til at jeg ikke er råner! Jeg kommer fra et stort sted, og her har vi ikke så mange rånere vi. Det med å ha stort anlegg i bilen har aldri vært så poppis her. Å kjøre rundt med duk-dunk musikk gjorde vi heller ikke så ofte. Hadde andre ting å finne på :-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #13 Skrevet 25. september 2006 HI her: :oP At jeg er råner jah jøss! søndags ettermiddag når de mindre oppfinnsomme sitter inne og ser på NrK setter vi oss bak rattet med armen på vinduslista og hånda (VIKTIG!) mindt oppå rattet, og dunker rundt i gata så gebisset skrangler i munnen på søndagsturerne.. ;oP hehe.. neida.. riktig SÅ råne er jeg ikke... men godt å se at ihvertfall noen flere er som meg :oD men selfølgelig kommer ungen først da.. å bli mamma er det største.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå