Babykilo Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Gutten min har hatt trøske siden han var 6 uker, og vi har begge blitt behandlet med Mycostatin. Det hjelper ganske fort, jeg holder ut, koker smokker og bh'er. Når jeg har trodd det er borte etter noen uker tar jeg et par dagers opphold, og det kommer tilbake. Nå er han 4 mnd denne uka! Hvor lenge skal vi holde på da? Kan det være sunt med så mye Mycostatin? Vi må behandle, for jeg blir veldig sår... Noen råd eller erfaringer?
Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Tyttebærnektar istedet for medisin? Det hjalp mot trøske her iallefall.
Halloween-mamma Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Det jeg har hørt angående sopp som ikke vil bort er at man I verste fall kan gå på Mycostatin hele ammeperioden. Hørte om et eksempel fra USA der en mor hadde brukt Mycostatin i 8 måneder! Så det er ikke umulig i hvert fall Men å kutte sukker i kosten og spise mat som hjelper kroppen mot soppen er nok lurt ja
Halloween-mamma Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Men du.. da jeg var sluttet med min soppbehandlig hadde jeg fremdeles ganske vondt, og før jeg startet på ny soppkur så leverte jeg melkeprøve for å se om det muligens var gule stafylokokker som var årsaken til vondten.. Og det var stafylokokker som hadde skylden! Og en antibiotikakur senere var jeg helt smertefri!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Jeg hadde gutt med sopp. Selv hadde jeg ingen symptomer men jeg behandlet også brystene. Brukte mycostatin i laaaaaaaaaaaang tid og var drittlei. Fikk så beskjed av hs og barnelegen (på 3 mnd kontrollen) at jeg skulle slutte på medisin fordi slimhinnene trenger å bygge opp en viss mengde sopp for å utvikle resistens/immunitet mot soppen. Alle mennesker har soppsporer på kroppen men det er kun når kroppen ikke har resistens at vi blir angrepet. Jeg gjorde som legen sa og to uker etterpå var alt borte! (det ble riktignok verre før det ble bedre)
Anniesola Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Pensle på Farris naturell med en bomullspinne!! D hjalp for oss:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå