Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Gutten vår har vært flaskebarn siden han var 3mnd. I en måned har det vært veldig vanskelig å få i ham melka. Han protesterer høylydt og vrir seg vekk. Dette kan han finne på selvom det har gått 4timer siden siste flaske... Det er nesten kun i forbindelse med soving at jeg får i ham flaska, og da helst oppe på et kjølig og stille soverom. Og det er enda mer håpløst dersom pappan forsøker. Er ganske sikker på at han er sulten, for når han plutselig tar flaska, glugger han innpå 200ml... Synes han ikke det er godt lenger? Bør jeg prøve en annen type mme? Er dette "bare en sånn fase" som går over? Bør jeg sette hardt mot hardt, og kun gi tilbud om melk i våken-perioden og ikke inne på soverommet? Noen med liknende erfaring??
gullets mamma Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 sånn er gutten min også.han sluttet helt å drikke da han var 6 mnd gammel.han tar bare litt vann,men vil ellers bare ha grøt,frukt og middag.Det er helt greit bare de går opp i vekt,og det gjør han
Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Gutten min har fått smaksprøver en stund, men det har vært melka som har vært hovednæring hele tiden. I dag gikk han 8 timer uten å få i seg annet enn 100ml melk, så da prøvde jeg til slutt litt større mengder fast føde. Og det gikk ned på høykant... Han ville for aller første gang ha grøt også. Så da får jeg nok innfinne meg med at melk ikke er nam-nam lenger :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå